klomp1 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Lurer på om d finnes et program jeg kan bruke til å "filme" d som skjer i en msn messenger samtale? Eller, vil ta opp når noen bruker webcam egentlig... Lenke til kommentar
Sesam Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 lol lol og atter lol.. min idè om hva du skal: gå inn på solchat og finne deg en dum dame med cam? hun "stripper" og du tar opp? *ler så jeg detter av stolen her...* Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 lol lol og atter lol.. min idè om hva du skal: gå inn på solchat og finne deg en dum dame med cam? hun "stripper" og du tar opp? *ler så jeg detter av stolen her...* Det er greit, dette er sannsynlig, men om han vil ta opp, så er ikke det noe du skal spekulere i Fraps eller hva det heter er vel en mulighet. Lenke til kommentar
Helt Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Trur ikke fraps klarer det... Fraps tar bare i spill og i filmer i mediaplayer og lignende, så tviler på at den funker på msn... Men noe som heter camtasia burde funke... Er forresten feilposta, Annet om hardware har aldri vært software... Endret 21. februar 2005 av Helt Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Er mulig WMrecorder funker. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Hehe, morsomt... Trodde ikke noen ville svare på denne jeg... Takk for fine muligheter, men er det ingen gratise muligheter da?? Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 lol lol og atter lol.. min idè om hva du skal: gå inn på solchat og finne deg en dum dame med cam? hun "stripper" og du tar opp? *ler så jeg detter av stolen her...* Vil jeg forresten ikke få samme problem der da?? Jeg vil jo ha et program som kan ta opp... Lenke til kommentar
r3dnax Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 camtasia funker greit.. til d meste får 30 dager trial ellers kan du jo kjøpe det.. eller tilfeldig vis finne en key Lenke til kommentar
tozer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Laster ned camstasia selv nå Endret 21. februar 2005 av tozer Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Windows media encoder... vil vel funke? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Flyttet til "Programvare". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå