Skypond Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 som topic sier: Socket 775 HK som støtter AGP port? Har nettopp kjøpt meg ett Sapphire x800pro Vivo agp. Så jeg vil nødig skifte om til PCI-Express akkurat nå. Så derfor lurer jeg på om det finnes hovedkort som har støtte for både pci-xpress og agp eller bare agp? Flott med mange alternativer om det finnes :-) Lenke til kommentar
Skypond Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Ingen som vet??? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Er vel bare å søke i prisguide.hardware.no så finner du nok noen der Lenke til kommentar
pertm Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg har sett at det finnes. Dette f.eks http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302121&cks=PRL Hvis du letter så finner du nok flere Lenke til kommentar
Skypond Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 takker for svar. Leste at det er en del problemer med hovedkort som støtter begge når det gjelder Intel. SÅ da er det bare å bite i det sure eplet å selge det nye skjermkortet. Lenke til kommentar
tomasmoen92 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Kjøp Abit AS8, det er et kjempe bra hovedkort med gode overkokkings muligheter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå