DarkStarr Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Jeg har akkurat bestilt BW (Thermal Take Big Water Cooler) på mpx og lurer på ang. den 24 timers teesten utenfor pcen. hadde det funka å bare kjøre for eks. over natta? eller no sånt? hvorfor akkurat 24 timer? og vis det har lekket litt ogsen skal jeg se det vis vannet tørker? takker for svar. D Endret 20. februar 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 24 timer er bare et tall for å ha et tall! Jo lengre du lar det stå desto mer sikker er du på at det ikke lekker... Hvis det har seg så at det lekker så vil det komme en jevn "strøm" så det vil nok ikke fordampe. Men du kan jo alltids merke av på tanken hvor vassstanden var får du slo det på! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Før du merker på vanntanken for å se om det lekker ville jeg vært 100% sikker på at det ikke var luft i systemet, for da kommer vel vannstaden til å synke viss lufta forsvinner? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 legg dopapir rundt niplene og under blokker og andre plasser det kan lekke, da ser du om vannet har lekt og fordampet pass på at det ikke er luft i systemet ja. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 legg dopapir rundt niplene og under blokker og andre plasser det kan lekke, da ser du om vannet har lekt og fordampet pass på at det ikke er luft i systemet ja. Genilat har ikke tenkt på det jeg jaja jeg får det snanrt og hpåer ikke at det lekker takker for alle svar.... D Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 anngående slangene på bigwater, er det lurt å kutte dem, eller bare la de være så lange som de er? de fyller jo opp kabinettet ganske mye da Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 anngående slangene på bigwater, er det lurt å kutte dem, eller bare la de være så lange som de er? de fyller jo opp kabinettet ganske mye da Du må nokk kutte dem :!: For hvis ikke ender du opp med to slanger på 1,5m, og det tviler jeg på at du får noe nytte av. Du kan kutte med det meste, kniv, saks det som passer deg best... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 anngående slangene på bigwater, er det lurt å kutte dem, eller bare la de være så lange som de er? de fyller jo opp kabinettet ganske mye da Du må nokk kutte dem :!: For hvis ikke ender du opp med to slanger på 1,5m, og det tviler jeg på at du får noe nytte av. Du kan kutte med det meste, kniv, saks det som passer deg best... bare pass på at tuppen blir helt rett... hvis ikke kan det lekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå