Gå til innhold

Testing av BW?

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat bestilt BW (Thermal Take Big Water Cooler) på mpx og lurer på ang. den 24 timers teesten utenfor pcen.

hadde det funka å bare kjøre for eks. over natta? eller no sånt?

hvorfor akkurat 24 timer?

og vis det har lekket litt ogsen skal jeg se det vis vannet tørker?

takker for svar.

D

Endret av DarkStarr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

24 timer er bare et tall for å ha et tall! Jo lengre du lar det stå desto mer sikker er du på at det ikke lekker...

Hvis det har seg så at det lekker så vil det komme en jevn "strøm" så det vil nok ikke fordampe.

Men du kan jo alltids merke av på tanken hvor vassstanden var får du slo det på!

Lenke til kommentar
legg dopapir rundt niplene og under blokker og andre plasser det kan lekke, da ser du om vannet har lekt og fordampet :) pass på at det ikke er luft i systemet ja. :thumbup:

Genilat har ikke tenkt på det jeg :blush:

jaja jeg får det snanrt og hpåer ikke at det lekker :D

takker for alle svar....:)

D

Lenke til kommentar
anngående slangene på bigwater, er det lurt å kutte dem, eller bare la de være så lange som de er? de fyller jo opp kabinettet ganske mye da

Du må nokk kutte dem :!: For hvis ikke ender du opp med to slanger på 1,5m, og det tviler jeg på at du får noe nytte av.

Du kan kutte med det meste, kniv, saks det som passer deg best...

Lenke til kommentar
anngående slangene på bigwater, er det lurt å kutte dem, eller bare la de være så lange som de er? de fyller jo opp kabinettet ganske mye da

Du må nokk kutte dem :!: For hvis ikke ender du opp med to slanger på 1,5m, og det tviler jeg på at du får noe nytte av.

Du kan kutte med det meste, kniv, saks det som passer deg best...

bare pass på at tuppen blir helt rett... hvis ikke kan det lekke ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...