potetgull Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Heisann er det noen som vet om det er mulig å åpne Gmailen i opera å bruke no plug in greier eller no?.. når jeg prøver å logge inn så blir skjermen bare helt hvit.. Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) http://gmail.google.com/gmail/browser_requirements.html ingen offesiell støtte for opera.. funker hos meg da.. opera 7.23 edit: dvs det kunne ha fungert om opera hadde hatt activex støtte.. Endret 20. februar 2005 av bunnlose Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 bruk mozilla firefox (JA, jeg bruker begge) Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Nå har ingen versjoner av Opera støtte for ActiveX, men fremdeles funker de nyeste versjonene (inkl beta) med Gmail. Noen som vet hvorfor? les evt mer her: http://www.opera.com/support/search/supsearch.dml?index=415 Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Flyttet til "Programvare". Lenke til kommentar
sim Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Litt av funksjonen og meningen med gmail forsvinner jo hvis du skal åpne den i en e-post-klient. Bruker du kun gmail for å kunne skryte av at du har det ? Det finnes nok av andre plasser som tilbyr like mye lagringsplass. Meningen med gmail er at du aldri skal trenge å slette noen meldinger, og at du skal kunne bruke søkemotoren til å finne frem i gamle meldinger. Du utnytter deg jo ikke av disse mulighetene når du åpner det i opera (eller en hvilken som hels annen e-post-leser). Lenke til kommentar
baremegigjen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Poenget var vel bare å bruke gmail gjennom nettleseren Opera, ikke e-postprogrammet i Opera. Det fungerer fint med de nyeste betaversjonene til Opera. Men først kan du prøve å trykke F12. Sjekk at det er krysset av for "Identify as Opera". Hvis du har den på IE, vil du ikke komme inn. Hvis det fortsatt ikke fungerer, ville jeg lastet ned siste betaversjon av Opera (V 8b). Selv bruker jeg Opera 8 beta, og der fungerer gmail glimrende. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Noen nevnte noe om mer lagringsplass, mener å tro det er et MCforum i USA som gir bort terrabyte-mail. Mener også at jeg har en slik, men er ikke kar for å huske hvor Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Nå har ingen versjoner av Opera støtte for ActiveX, men fremdeles funker de nyeste versjonene (inkl beta) med Gmail. Noen som vet hvorfor? les evt mer her: http://www.opera.com/support/search/supsearch.dml?index=415 GMail bruker da Python, ikke ActiveX? Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Meningen med gmail er at du aldri skal trenge å slette noen meldinger, og at du skal kunne bruke søkemotoren til å finne frem i gamle meldinger. Du utnytter deg jo ikke av disse mulighetene når du åpner det i opera (eller en hvilken som hels annen e-post-leser). Tja, hvis google hadde hatt litt mer gangsyn og prioriert IMAP i stede for pop3 hadde det gått, forutsatt at man har en søkefunksjon i mail-klienten. Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Nå har ingen versjoner av Opera støtte for ActiveX, men fremdeles funker de nyeste versjonene (inkl beta) med Gmail. Noen som vet hvorfor? les evt mer her: http://www.opera.com/support/search/supsearch.dml?index=415 GMail bruker da Python, ikke ActiveX? Den bruker javascript til alle andre nettlesere enn IE, da brukes ActiveX. Da var det oppklart Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Selv bruker jeg Opera 8 beta, og der fungerer gmail glimrende. Samme her. Pluss at v8 beta er den mest stabile versjonen jeg har hatt hittil, så jeg ser egentlig ingen grunn til å holde på eldre versjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå