Peprepupp Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Heisann... Jeg og en kamerat driver nå å prøver å formatere pesen hans. Vi har en XP-cd, og så langt er vi kommet. Hva er det jeg gjør? Det er Xp Pro han har. Han har ikke S-ata disker så vi slipper å slite med drivere til det. Takk;) Men fortsatt lurer jeg på det med boot disk failure... Hvorfor står det? noe jeg har gjort galt? Hjelp! #topic endret slik at det omhandler det spørsmålet trådstarter egentlig har.# Endret 21. februar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Prøv og feil er en fin måte å lære seg ting på. XP installasjonen er rimelig selvforklarende, og det er enkelt å formatere via den. "Pesen"??? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Søk litt før du poster du ! Ufattlig mange som har spurt om det samme spørsmålet! http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...ghlite=formater Som sagt ganske så mange tråder om det! Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) jammen! ok...jeg er n00b... Kan jeg få det med teskje? Installasjonen er grei. Vi tok å satte cd-romen på first boot, men da stod det boot disk failure... EDIT: var visst litt sein...sjekker nå...takk for hjelpen EDIT2: ok...tror jeg har forstått det nå. Men fortsatt lurer jeg på det med boot disk failure... Hvorfor står det? noe jeg har gjort galt? Hjelp! Endret 20. februar 2005 av Peprepupp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå