nordin Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Etter siste formatering har jeg ikke fått webcamet mitt til å funke. Lyden virker optimalt (innlagt mic), men bildet jeg får er helt grått. Forstår ikke hva som er galt. Noen som kan hjelpe? Se vedlagt fil. Lenke til kommentar
slitar87 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hmm. Det samme har skjedd meg noen ganger. Men når du plugger kamera i, kommer det fram en liten boble ved verktøyslinja di? (der med klokka) Det jeg tror er gale her, er att du har nett formatert, og ikke installert drivere for USB enheten din. Lenke til kommentar
aknutsen Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Web cammen min virker ikke heller, men det kommer opp en boble ved klokka som sier: Unknown Device. Vet ikke hva jeg må innstalere, jeg har nemlig klart og mista CD-en som var med cammen min ( Creative Pro ). Forresten, er det noen som vet hva jeg må innstalere? Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 nordin: Prøv å laste ned nyeste driverene til Webcammet ditt. Icecoke: Søk på google eller creative sine sider etter drivere. Vanskeligere er det ikke Lenke til kommentar
aknutsen Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det kan hende at det ikke er vanskligere, men jeg har prøvd og får det ikke til! Vet ikke noe om hva jeg skal laste ned :/ Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 www.creative.com og www.logitech.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå