Pug Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste, da det ikke passer inn i noen av kategoriene på programvare... Jeg har tenkt å formatere maskina, også lurer jeg på hvilke drivere og lignede jeg bør installere etterpå? Tidligere har det vært slik at jeg bare har installert masse rart, men nå vil jeg helst ha det så ryddig som mulig, så hva trenger jeg egentlig av drivere? Hovedkort: Her har jeg alltid vært usikker på hva jeg bør installere. Ser at NVidia har en slags pakke-ting. Inneholder denne alt jeg trenger av drivere til hovedkortet, eller trenger jeg noe mer også fra f.eks. HK produsenten? Skjermkort: Har denne pakken skjermkortdrivere også, eller trenger jeg egne skjermkortdrivere? Software: -Norton Antivirus -Ad-Aware -Spybot S&D -Mediamonkey -WinRAR -Firefox -Office -Codecs -Brannmur Håper noen vet hva som trengs av drivere til hovedkortet mitt, vil helst ha det så ryddig som mulig. Endret 21. februar 2005 av Pug Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) -Winamp -WinRAR -Opera/Firefox -Office? Når det gjelder drivere pleier jeg å oppdatere drivere via "device manager".. enkelte auto-kjør cd'er som følger med komponentene er ofte keen på å instalere masse annet dritt man ikke behøver for å få ting til å fungere. Endret 20. februar 2005 av Strupstad Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Brannmur og codecs Lenke til kommentar
Pug Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Når det gjelder drivere pleier jeg å oppdatere drivere via "device manager".. Device manager? Noen som vet hva som er foskjellen mellom NVidia sin NForce pakke og hovedkortprodusentens drivere? Kan man ha en av delene? Er det to helt forskjellige ting? Endret 21. februar 2005 av Pug Lenke til kommentar
tbend Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Service pack 1 & 2 Riva Tuner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Og, basert på trådstarters avatar, kanskje ACDSee Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Service Pack 2 Adaware Thunderbird epostleser Firefox Deamon tools Winamp MSN 6.2 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste, da det ikke passer inn i noen av kategoriene på programvare... Ettersom dette dreier seg om programvare passer tråden fint i Programvare. Den har hvertfall ingenting i Annet om hardware å gjøre. Flyttes. Endret 21. februar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Her er de programmene jeg pleier å legge inn etter en formatering. . ServicePack 2 . Acrobat Reader 6.0 . Ad-Aware Pro . Adobe Photoshop CS . Azureus - Bittorrent klient . Daemon tools - Virituell CD-rom . dbPoweramp - CD-rippe/converter program . Flash Fxp - Flott FTP program . GrabClipSave - Screenshot-program . mIRC . MSN 7.0 + msnPlus! . Nero 6 . Norton Antivirus . Opera . Winamp . Winrar . Office 2k3 Håper noe av dette kan være til hjelp Lenke til kommentar
Pug Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Takker for alle svar! Fint med en liste å følge etter formatering Men jeg lurer fortsatt på hva som er forskjellen på disse to driverpakkene: NVidia NForce Unified Driver og System driverne til MSI Er ikke begge to systemdrivere? Hva bør jeg bruke? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg lurer bare på om driverne til xp service pack 1 og 2 ligger innpå maskinen eller må jeg laste det ned når jeg skal formatere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg lurer bare på om driverne til xp service pack 1 og 2 ligger innpå maskinen eller må jeg laste det ned når jeg skal formatere? Driverne til Servicepack? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå