Holmgr3N Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Jeg skal kjøpe meg et nytt anlegg til PC'N..... Jeg lurer på hva som gir best kvalitet? Har en kammerat som har MegaWorks 510D.Veldig bra lyd. Men er det noe som er bedre?Lurer litt på Logitech Z-560 og Inspire Serien. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Det beste som er lagd til PC er vel Klipsch Promedia 5.1, men jeg tror ikke dette er kommet til norge enda Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Ok,Vet du sånn ca år det kommer? Og hvor mye det vil koste? Er det noen som vet noe om Inspire serien? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Jeg snakket med audiocompaniet og de trodde det kom til å koste 4-5000 kroner her i Norge. Det er dyrt, men Klipsch er vel en av verdens beste høytalerprodusenter. De visste ikke når det kom inn i butikken [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-06-23 10:24 ] Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Logitech's nye z560 høyttaler system er veldig bra. Har fått gode omtaler og noen sier det kan måle seg med Klipsch Promedia Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Er det nye Logitech anlegget bedre en Megaworks? Megaworks koster nesten det dobbelte... Personlig har jeg veldig lyst på Inspire5700 noen som har dette anlegget? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Jeg var på Klipsch sin hjemmeside.....Klipsch Promedia 5.1 ser jo helt RÅTT ut...!Tror jeg skal legge meg i sparing :smile: Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Z560 er 4.1. Megaworks er 5.1. Det er noe av grunnen til at Megaworks er dyrere. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Jeg tror jeg går for Klipsch Promedia 4.1.. Noen som vet hvor man kan få tak i disse? Helst Norske Webshopper... Lenke til kommentar
magfa Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Eneste stede du får kjøpt dem i norge er vel hos audiocompaniet, send dem mail... Men har selv 4.1 fra Klipsch.. er veldig bra lyd å sånn...men hadde SoundWorks Digital fra Creative før (750 kr ca), å det er ikke værd prisforskjellen å kjøpe klipsc! det digital settet er jevlig bra faktisk! spiller oversakende høyt og krystalklart. angrer på at jeg kasta 4000 kr ut av vinduet. selvfølgelig er det bra lyd og fin diskant, samt bass i klipsc, men det er det i digital å... http://www.hardware.no/tester/lyd/soundwor...ital/index.html Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Jeg anbefaler å kjøpe et litt mer ordentlig anlegg. Bedre lyd, mer nytelse. Om det er lite og kan plasseres på veggen bør EGENTLIG ikke komme framfor lydkvalitet, i viktighet. Særlig om man skal spille mye musikk. Seff, om man bare spiller, og aldri hører på musikk eller ser film, kan et lite billig-surround-anlegg være mer enn bra nok... Eventuelt om man ikke er audiofil på høyere nivå enn "Bass! Masse bass! Som rumler! Og durer i veggene!"... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 the_ruthless Eg tror ikke det er snakk om HIFI anlegg her,til pc'en er det bortkastet penger,på grunn av alt støyen som lages i en pc,da tenker eg ikke på vifte støyen. :razz: Kjetil [ endret av Kjetil Lura den 2002-06-23 14:44 ] Lenke til kommentar
JSS Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Kjøp disse høytalerene du :smile:, de ser bra ut og har utrolig klar lyd og en sinnsykt dyp bass. Med disse høytalerene skremmer du lett vekk naboen og andre uvedkommende... Lenke til kommentar
Toset Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Vil bare si at Creative MegaWorks er helt på høyde med Klipsch, om ikke bedre. Les bare disse. http://gear.ign.com/articles/358/358337p1.html http://www.3dsoundsurge.com/reviews/MegaWo.../MegaWorks.html http://www.digit-life.com/articles/creativ...emegaworks510d/ I tillegg er de billigere, og tilgjengelig nå og helt kompitabel med Creative sine lydkort (Kan bla a. bruke Digital ut på Audigy og Live! 5.1) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå