Scortech Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg har prøvd Abc,Exeem. Og hastigheten på de forskjellige programmene jeg har prøvd har vært veldige lave. Har ikke så veldig god greie på det med de bittorrent programmene. Men jeg innstallerte og prøvde Bitcomet. Wooh. det var forskjell. Nedlastingen går så det suser nå når jeg bruker Bitcomet. Så nå har jeg funnet mitt spesielle og favoritt bittorrent progrz:-) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Fint for deg da! Her går det skikkelig treigt. Får vel laste ned ein annan. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Nå har vi en tråd rett nedenfor her som handler om akkurat dette, så å lage en slik (meningsløs) tråd var helt unødvendig. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=380646 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det går både sakte og fort her, men jeg har funnet ut at det har sammenheng med hvor mange som seeder.. Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Husk at for å få opp hastigheten med bittorrent, og man sitter bak en router eller firewall, må man forwarde/åpne riktige porter. Vanligvis bruker bittorrent port 6881-6999, men mange torrentsider har begynt å banne disse portene. Bruker man en slik side, må man bruke en bittorrent klient hvor man kan endre hvilke porter programmet bruker. I feks. Azureus kan man endre dette fort. En annen fordel med Azureus, er at det bare bruker 1 port. Andre programmer bruker 1 port per torrent du laster ned/opp. Dette gjør det enklere å åpne/forwarde porter, da ikke alle routere/firewaller kan åpne en hel range med porter. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Stenges vidare diskusjon kan taes i tråden Thompzen referer til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg