TSP Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Er litt spent på dette egentlig har selv ikke sendt ennå, (men skal gjøre det nå i vinterferien da) har konfirmasjon 8. mai og føler jeg er sen ute med å invitere, da dette skal gjøres i god tid. Men hvor mange måneder/dager i forveien inviterte dere? edit: (kjenner en annen som også lurer litt) TSP Endret 20. februar 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Izor Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hadde sikkert vert lurt å sende dem ut snart ja, men det er ikke noe streess Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Spør mammaen din! Er vel de som skal ta seg av slikt, mener nå jeg! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 samme dag neida, send minst 1 mnd før, evt 2 mnd hvis du har noen folk du skal invitere som bor langt unna eller er opptatt, jeg sendte ut 2 mnd før, dette førte til at onkelen min kom, som er veldig opptatt og bor langt unna, jo før jo bedre... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Lurte på det samme jeg også... Tror nok at vi skal sende dem 1,5 måned før eller noe sånt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg sendte en maaned för. Alle kom, for aa si det saann. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Sendte halvannen måned før, og det fungerte det ogsaå. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 jeg sendte dem ut 2 uker før, og alle kom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå