bigwill Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hvilket program må jeg bruke for å lage .iso filer. (til bruk på xbox) ?? Bigwill Lenke til kommentar
Royal Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 alkohol 120%, er vel det mest brukte. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Du vet at vi ikke kan hjelpe deg med sånt når du skal bruke det til ulovlige ting? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det er vel ikke ulovlig å ta backup? Hvis man skal _lage_ iso filer så er det vel beregnet på backup? Laster man ned så er det som regel ferdig pakket i en iso fil Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det er vel ikke ulovlig å ta backup? Hvis man skal _lage_ iso filer så er det vel beregnet på backup? Laster man ned så er det som regel ferdig pakket i en iso fil Åhh... sikkert jeg som tenkte litt feil da... Lenke til kommentar
moray Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Du kan bruke et program som heter xiso. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det går fint å bruke nero, trekk inn filer på vanlig måte, og så velg image recorder istedenfor brenner. Får ikke håpe jeg hjelper deg til å gjøre noe ulovlig nå da! Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Er vel liten sjangse for at han skal gjøre no ulovlig, når han først skal LAGE iso'er, er det vel stor sjangse for at han allerede har orginal cd'n/dvd'n. Lenke til kommentar
bigwill Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Slapp av folkens. Dere må ikke ha på bremselysene med en gang. Jeg skal faktisk lage en backup av tom & jerry tegnefilm til ungene mine :-))) Takk for svar. bigwill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå