Tonickup Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) har et Tt shark kabinett med 2x120mm vifter som bråker litt.... har plana om å sette dei ned til 5v og lurer på om dette blir riktig? ikkje mobb paint skillza mine.. tegna i all hast! Edit: som dere ser so har eg merka av et blått område... det er et ledd eg har planer om å lage viss det er riktig.... Endret 20. februar 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det ser riktig ut det Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 jepp... det funker, men viftene flytta lit for lite luft so eg sette dei opp til 7v... funker fett! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hvis du skal ha 7V kobler du 12V på rød kabel på viften, og 5V på svart kabel Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Hvis du skal ha 7V kobler du 12V på rød kabel på viften, og 5V på svart kabel ja eg veit... var det eg gjorde... 5v vart litt for lite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå