Gå til innhold

Peak Performance klær!


Eirikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så gjennom produktene til PEAK nå, spør du meg får du alt det der på cubus til 1/3 av prisen. Nå vet jeg ikke hvordan det er kvalitetsmessig men makan til stygge kjedelige cubuslignende gensere.

PEAK har en del kule jakker. Jeg er ikke noe utpreget merkefreak, men jeg synes Cubus er å gå over streken.. Finnes OK klær til en OK pris i andre butikker..

Lenke til kommentar

Noe du har rundt halsen får å ikke fryse! :w00t:

 

Men er litt opptatt av at det skal være merke jeg da... er ikke en som går med "dritt klær" og kvalitet betyr mye... og merke da... seff... og Peak har mye kult ikke noe kjedelig der... Men er det Peak på grensen? Svinesund altså...

Lenke til kommentar

Du kan kjøpe peak-klær på endel match butikker og da. Og de er det jo endel av etterhvert, har endel peak klær og egentlig ikke noe imot merket. Synes ikke at det er det samme som man får på cubus, men kjøpte heller canada goose jakke enn peak i år fordi de hadde ingen som var sånn jeg ville ha jakka mi, hadde tenkt til å kjøpe peak men så feit ut i de jakkene de hadde i år.

Lenke til kommentar
Peak er ålreit det. Har noe derfra, deriblant en jakke, et par-tre gensere o.l.

 

Greia med Peak er at det skal være mer stil. Gjennomført stil. Skal ikke nødvendigvis være så jævlig "kult". Det å kjøre gjennomfort stil er noe helt annet enn å kjøre en kul stil. My opinion.

 

Liker Peak, men er ikke mitt favorittmerke.

Helt enig. Støtter deg på alle punkter. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...