PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Anton Sport i nærheten da? Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Det er en Anton Sport i sandvika.... Kan dra dit Det er Vic i HFS(hønefoss) er det noe bra der? eller er vic bra i det hele tatt mener jeg altså... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 VIC har vel ikke Peak? Er ikke overbegeistret for VIC jeg, men de har noen brukbare ting. Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Noen av vennen mine har kjøpt jakker og noen gensere der, men hvis jeg skulle kjøpe der også så blir liksom alle like... noen andre steder da..?`Anton Sport og Vic, noen fler Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Noen av vennen mine har kjøpt jakker og noen gensere der, men hvis jeg skulle kjøpe der også så blir liksom alle like... noen andre steder da..?`Anton Sport og Vic, noen fler Altså, er du bundet til at det må være Peak? Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Vil helst ha Peak ja... Hvordan det? Noen andre merker du tenkte på? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Vil helst ha Peak ja... Hvordan det? Noen andre merker du tenkte på? Helly Hansen f.eks. De har mye kult. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Så gjennom produktene til PEAK nå, spør du meg får du alt det der på cubus til 1/3 av prisen. Nå vet jeg ikke hvordan det er kvalitetsmessig men makan til stygge kjedelige cubuslignende gensere. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 De er ikke kjedelige, og de har veldig god kvalitet. Ingenting er som den deilige peak-halsen min. Varmer ører og ser bra ut! ÅRets halser fra peak kan anbefales, nå er de kanskje på tilbud også.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Så gjennom produktene til PEAK nå, spør du meg får du alt det der på cubus til 1/3 av prisen. Nå vet jeg ikke hvordan det er kvalitetsmessig men makan til stygge kjedelige cubuslignende gensere. PEAK har en del kule jakker. Jeg er ikke noe utpreget merkefreak, men jeg synes Cubus er å gå over streken.. Finnes OK klær til en OK pris i andre butikker.. Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Noe du har rundt halsen får å ikke fryse! Men er litt opptatt av at det skal være merke jeg da... er ikke en som går med "dritt klær" og kvalitet betyr mye... og merke da... seff... og Peak har mye kult ikke noe kjedelig der... Men er det Peak på grensen? Svinesund altså... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 HALS!???!!!! Jeg bruker min hals om bånd, men fordelen er at du kan bruke den i hlasen også, hvis du ikke har skjerf tilgejnglig! Neck gaitor tror jeg de kaller det.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Peak er ålreit det. Har noe derfra, deriblant en jakke, et par-tre gensere o.l. Greia med Peak er at det skal være mer stil. Gjennomført stil. Skal ikke nødvendigvis være så jævlig "kult". Det å kjøre gjennomfort stil er noe helt annet enn å kjøre en kul stil. My opinion. Liker Peak, men er ikke mitt favorittmerke. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Du kan kjøpe peak-klær på endel match butikker og da. Og de er det jo endel av etterhvert, har endel peak klær og egentlig ikke noe imot merket. Synes ikke at det er det samme som man får på cubus, men kjøpte heller canada goose jakke enn peak i år fordi de hadde ingen som var sånn jeg ville ha jakka mi, hadde tenkt til å kjøpe peak men så feit ut i de jakkene de hadde i år. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Peak er ålreit det. Har noe derfra, deriblant en jakke, et par-tre gensere o.l. Greia med Peak er at det skal være mer stil. Gjennomført stil. Skal ikke nødvendigvis være så jævlig "kult". Det å kjøre gjennomfort stil er noe helt annet enn å kjøre en kul stil. My opinion. Liker Peak, men er ikke mitt favorittmerke. Helt enig. Støtter deg på alle punkter. Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Du kan kjøpe peak-klær på endel match butikker og da. Hvilke match butikker da? Endret 26. februar 2005 av Eirikk Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Er det noen som vet hvilket match butikker jeg kan få kjøpt Peak klær!? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Peak er greit for ski og vinterklær, men ellers går jeg da mye heller for lacoste eller Ralph Lauren i den prisklassen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Er det noen som vet hvilket match butikker jeg kan få kjøpt Peak klær!? Match-butikken på Paleet i Oslo hadde Peak, dog meget dårlig utvalg. Gå for peak Concept store! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå