Eirikk Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei! Jeg skal kjøpe Peak Performance klær! Men hvor skal jeg kjøpe det? Er det noen steder hvor det er bedre utvalg enn andre steder? Takker For Alle Svar! Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Først kan det være lurt å si hvor du bor, og også om du ønsker å kjøpe fra en vanlig butikk eller bestille via en nettbutikk. Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg bor ved hønefoss! Kan strekke meg magne veier Er det Peak i sverige tro? Da mener jeg på grensen.. svinesund.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 peak kommer fra sverige , så JA det er peak i sverige. der er de også veldig mye billingere Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 hehe... ... det visste jeg ikke... hehe... Men da er det kanskje klær på svinesund da? til litt billigere penger... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg kjøper peak-klærne mine i Bogstadveien. kommer vel fra Nore et eller annet, i Sverige. Fine ting. Har aldri vært i svinesund, så aner ikke hva det er å få der.. Er vel neppe kvalitetsting der?! Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg vet ikke om det er kvalitet der jeg... skal dit på torsdag så jeg tenkte kanskje jeg skulle kjøpe... eller hvertfall se... hvis det er der så kjøper jeg kanskje... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Tok en tur innom hjemmesiden deres. Seriøst, 4500 SEK for en stakkars jakke? Er det mulig å finne et mer åpenlyst ran på høylys dag? Er det mulig å forstå hvordan man kan finne det akseptabelt å slenge såpass mye penger i dass bare pga. en jakke en LETT kunne ha fått til 1000 NOK, dersom ikke det hadde stått Peak Performance på den? Latterlig... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Synes ikke klærne er så fine. Hvis jeg skal kjøpe så dyre klær, skal de faen meg være damn nice. Men men. Hvis det får deg til å føle deg pimp, så Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Tok en tur innom hjemmesiden deres. Seriøst, 4500 SEK for en stakkars jakke? Er det mulig å finne et mer åpenlyst ran på høylys dag? Er det mulig å forstå hvordan man kan finne det akseptabelt å slenge såpass mye penger i dass bare pga. en jakke en LETT kunne ha fått til 1000 NOK, dersom ikke det hadde stått Peak Performance på den? Latterlig... Jeg har en del fra peak. Blandt annet en "goose-jakke". Hadde det stått Canada Goose på den, ville den kostet tusen kroner mer. Og jeg er fornøyd med Peak Performance på den jeg. Flott jakke. Har en flott lyseblå hettegenser også. Jentemodellen . Visstnok vært flere andre gutter og kjøpt den så.. Deilig genser, som var verdt sine 900. Jo, de hadde jo også en kul boxer i vinter, med en skiløper på. Og jeg som egentlig bare slipper til to menn på mine edlere deler. Ralph Lauren og Bjørn Borg. Og faen... jeg er trett... Peak er ingen man... samme kan det være.. Jo, jeg har et en lyseblå hals fra dem også. Fin hals, varmere ørene godt. Glad i peak jeg. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg kjøper peak-klærne mine i Bogstadveien. kommer vel fra Nore et eller annet, i Sverige. Fine ting. Har aldri vært i svinesund, så aner ikke hva det er å få der.. Er vel neppe kvalitetsting der?! wow... soss eller??? :!: :!: Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Har også endel fra Peak, blandt annet en lyseblå hettegenser, skikkelig god klær rett og slett. (kjøpt i Bogstadveien) Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Brilleetuiet mitt er fra Peak Performance.. det holder for meg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg kjøper peak-klærne mine i Bogstadveien. kommer vel fra Nore et eller annet, i Sverige. Fine ting. Har aldri vært i svinesund, så aner ikke hva det er å få der.. Er vel neppe kvalitetsting der?! wow... soss eller??? :!: :!: Well, duh! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Anton Sport Ja, seff, Anton Sport har gjerne egne avdelinger fra Peak. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 I Bergen er det en egen Peak-butikk på Kløverhuset. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Tror det er et lite stykke fra Hønefoss til Bergen? Uten at jeg vet hvor Hønefoss ligger... Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Tok en tur innom hjemmesiden deres. Seriøst, 4500 SEK for en stakkars jakke? Er det mulig å finne et mer åpenlyst ran på høylys dag? Er det mulig å forstå hvordan man kan finne det akseptabelt å slenge såpass mye penger i dass bare pga. en jakke en LETT kunne ha fått til 1000 NOK, dersom ikke det hadde stått Peak Performance på den? Latterlig... For ikke å snakke om 900 SEK skjortene dems. Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Tror det er et lite stykke fra Hønefoss til Bergen? Uten at jeg vet hvor Hønefoss ligger... Det er ett godt stykke mellom Bergen og Hønefoss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå