Gå til innhold

Peak Performance klær!


Eirikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok en tur innom hjemmesiden deres. Seriøst, 4500 SEK for en stakkars jakke? Er det mulig å finne et mer åpenlyst ran på høylys dag? Er det mulig å forstå hvordan man kan finne det akseptabelt å slenge såpass mye penger i dass bare pga. en jakke en LETT kunne ha fått til 1000 NOK, dersom ikke det hadde stått Peak Performance på den?

 

Latterlig...

Lenke til kommentar
Tok en tur innom hjemmesiden deres. Seriøst, 4500 SEK for en stakkars jakke? Er det mulig å finne et mer åpenlyst ran på høylys dag? Er det mulig å forstå hvordan man kan finne det akseptabelt å slenge såpass mye penger i dass bare pga. en jakke en LETT kunne ha fått til 1000 NOK, dersom ikke det hadde stått Peak Performance på den?

 

Latterlig...

Jeg har en del fra peak. Blandt annet en "goose-jakke". Hadde det stått Canada Goose på den, ville den kostet tusen kroner mer. Og jeg er fornøyd med Peak Performance på den jeg. Flott jakke. Har en flott lyseblå hettegenser også. Jentemodellen :p . Visstnok vært flere andre gutter og kjøpt den så.. Deilig genser, som var verdt sine 900. Jo, de hadde jo også en kul boxer i vinter, med en skiløper på. Og jeg som egentlig bare slipper til to menn på mine edlere deler. Ralph Lauren og Bjørn Borg. Og faen... jeg er trett... Peak er ingen man... samme kan det være..

 

Jo, jeg har et en lyseblå hals fra dem også. Fin hals, varmere ørene godt.

 

Glad i peak jeg. :)

Lenke til kommentar
Tok en tur innom hjemmesiden deres. Seriøst, 4500 SEK for en stakkars jakke? Er det mulig å finne et mer åpenlyst ran på høylys dag? Er det mulig å forstå hvordan man kan finne det akseptabelt å slenge såpass mye penger i dass bare pga. en jakke en LETT kunne ha fått til 1000 NOK, dersom ikke det hadde stått Peak Performance på den?

 

Latterlig...

For ikke å snakke om 900 SEK skjortene dems. :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...