Sagacious Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Har: AMD 3500+ 1GB RAM 6800 GT Men alikevell hakker det i CSS, vet ikke helt hva som er galt, har update/cmdrate 50. Kjører ellers på default, og har 100fps konstant. Men blir liksom dyttet litt tilbake noen ganger :\ Njaal Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 ' date='20/02/2005 : 22:24'] Har:AMD 3500+ 1GB RAM 6800 GT Men alikevell hakker det i CSS, vet ikke helt hva som er galt, har update/cmdrate 50. Kjører ellers på default, og har 100fps konstant. Men blir liksom dyttet litt tilbake noen ganger :\ Njaal OK, så det er ikke fps'en det går på, men lagg online om jeg forstår deg rett. Prøv deg med: cl_updaterate 80 cl_cmdrate 80 rate 20000 ,og se om det går bedre. Har du trådløst nettverk? Om det er tilfelle hjelper det gjerne å gå over til kabel om du har packet loss. Har du ADSL funker de ratsa jeg gav deg over helt fint, mener jeg, men på det punktet strides de lerde. (eller var det lærde? :confused) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg hadde samme problemet, da er det rates det går på. Eg bruker default rates i css, da funker det som fy. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Det lagger ikke med 1.6 for å si det slik... kan prøve å kjøre 101 101 i rates. cl_smooth 0 har jeg prøvd. Njaal Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvordan er linja di? (hastighet og stabilitet) Jeg sliter med det samme problemet, så nå spiller jeg nesten bare med boter. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Hvordan er linja di? (hastighet og stabilitet)Jeg sliter med det samme problemet, så nå spiller jeg nesten bare med boter. har en 1Mbit SHDSL fra NGT, men som sagt lagger det ikke med 1.6 så tror ikke det er linja heller Njaal Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Hvis det er flere med samme problemet... http://forums.steampowered.com/forums/show...threadid=234508 kan være et lurt sted å kikke Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 cl_updaterate 80cl_cmdrate 80 rate 20000 Vis jeg skriver dette inn i console når jeg har startet CS:S vil det fortsatt være sånn når jeg starter spillet en annen gang?? eller må jeg skrive det inn på en spesiell måte?? config fil eller no?! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 cl_updaterate 80cl_cmdrate 80 rate 20000 Vis jeg skriver dette inn i console når jeg har startet CS:S vil det fortsatt være sånn når jeg starter spillet en annen gang?? eller må jeg skrive det inn på en spesiell måte?? config fil eller no?! Tror det vil "holde seg". Men for sikkerhets skyld kan du opprette "userconfig.cfg" i samme mappe som cinfig.cfg er og skrive det inn der. Pass på at config.cfg inneholder "exec userconfig.cfg" i tilfelle da. (Ligger gjerne i bunnen av filen). Jeg spiller ikke CS:Source så jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå