Jakobsa Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei Jeg har laget meg en pyramide i aluminium, og bygget pc'n inn i den. Jeg har så langt bare pusset overflaten med gangske grovt sandpapir. Er det noen som har gode råd angående avslutting av denne casemodden? Jeg kan legge ut bilder av den imorgen =) Takk for alle svar Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Du bør jo seff pusse med finere papir og polere den, mer er vanskelig å si uten bilder... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Du har postet bilder av den tiligere? Mener å ha husket å sett noe. Gjør det CaZiO sier du. Det vil funke. Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Det spørs jo hva slags finnish du vil ha på kabinettet. Men jeg antar at du vil ha en speilblank overflate, så det er bare å sette i gang med pussepaste. Da er det også greit å ha en polerings maskin, biltema har en til 149,-, og europris har en til omlag samme pris. Endret 21. februar 2005 av bigbom Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 ka me klarlakk ette du har pussa med fint pusse papir, "kronenpåverke" Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvor mye koster det å få alu-plater forkrommet? Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Her finner dere bilder av kassa mi. Som dere ser er den pusset med ganske grovt sandpapir. Håper det er noen som kan mer om dette enn meg. (btw, familien min er musikere, så jeg er helt grønn på dette området) Lenke til kommentar
Thel Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg synes det er MEGET stilig da aluminium er pusset med fiiint papir, og så brukt en slags bilvoks på, var vel kansje på www.bit-tech.net jeg så det? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Ja! Men børsta er enda bedre.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Selvfølgelig.. Synes også det er råstilig med en overflate man kan speile seg i.. Detaljer som speiler og resten børsta! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Den er jeg enig i. Er ufattelig bra vist du får "forholdet" riktig! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Ja! Og strekene i børstinga riktig.. Prøv å forestille deg et børsta Lian Li kabinett med gullbelakteskruer og denne http://www.metku.net/index.html?sect=view&...uttle/index_eng finishen på brønndesklene.. Det er drøm det! Til trådstarter: Hva mer skal du gjøre med pyramiden? Kantene møttes jo ikke akkurat så bra.. Mange åpninger.. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Selv sitter jeg her, tegner litt i sketchup over et planlagt aluminiums kabinett jeg vil bygge meg! Får se om jeg får tid og penger til å gjennomføre! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Oioi! Du må legge ut et par bilder av det når du blir ferdig da! Skal lage med HTPC som skal ha finishen jeg snakket om i siste posten min.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Kanskje det hadde blitt bra hvis du hadde hatt det sånn? Det jeg har farget speilblankt, og resten børstet? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Å! Det hadde vært fint.. Også med en blank linje rundt, helt nederst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå