DementedAlbino Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Nå før jul så oppdaterte jeg aval, og da fikk jeg en "nissedame" som oppstartsbilde før aval startet. Nå har jeg fått tilbake den gammle kjedelige oppstarten med grønnt bilde og lyd, så nå lurer jeg på om det er mulig å endre bildet og lyden manuelt i oppstarten av xbox. Lenke til kommentar
ABautz Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Det første oppstartsbildet ligger i Bios - da må du flashe en ny bios for å endre det. Det andre, der du hadde nissedama, kan du endre ved å legge en bildefil ved navn bootimage.png i roten på mappen Avalaunch. Dette bildet må være 640x480 pixels. Alexander Endret 20. februar 2005 av ABautz Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Hvordan kan jeg legge til et bilde i bios da? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 eg vet at det finst mange programe til den du kan goggle litt så finne du det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå