Chasseur Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Idag, fant jeg en powerbook 100 på loftet. I det jeg skrur den på, kommer det opp en bakgrunn, bestående av svarte og hvite prikker. Etter en stund kommer det opp en diskett midt i skjermen, som etterhvert får ett spørsmål tegn. Så skrur den seg av. Hva kommer dette av? Hvordan fikser jeg det? Og, bakpå er det en "bryter/switch" som da kan dra opp å ned, det er to bilder ved siden av, som ser ut som en kontakt som er plugget inn i et strømuttak og et som ikek er plugget inn. Hva betyr disse? Er det på lading g av lading eller noe sånt? Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Grunnen til at den viser en diskett med spørsmålstegn er at den ikke har noen startstasjon. Om du finner systemdiskettene kan du starte fra disse ved å holde inne C på tastaturet fra det sekundet du starter maskinen. Diskettene må da være i. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Humm, får cel se om jeg finner disse diskettene da. Håper det, husker fortsatte spillene jeg spilte på den maskinen som 6-7 åring. Hehe, fikk nesten lyst til å kun ha med den på TG i år. da får nok gutta med 4,2GHz vannkjølt system seg et lite sjokk . Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 en liten ting: Hvis jeg hadde fått den til å funke, ville den være verdt noe? Den er i god stand, ingen riper på skjerm og sånt. Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg tviler på at den er verdt stort annet enn for samlere. Den er jo tross alt fra 1991. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå