Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Mister internett forbindelsen ved spilling

Anbefalte innlegg

Hei,

Har et ganske irriterendes problem. Hver gang jeg prøver å spille online så mister jeg internett forbindelsen etter 5-6 min. Det tar en god stund før forbindelsen er tilbake og det hjelper ikke alltid å restrate ruter eller pc.

Jeg har BKK bredbånd, 2 Mbit som fungerer utmerket ellers. Det er en D-Link 604 ruter som følger med. Det er frbindelsen mellom ruter og pc som detter ut. Er ikke mulig å pinge ruteren heller. Men etter noen minutter er forbindelsen plutselig tilbake. BKK oppdaterte firmwaren på ruteren for en 3 mnd tid siden.

Det er kun under spilling at internett detter ut. Ingen problemer ved pruk av FTP eller P2P programmer ellers. Alle portene i ruteren er åpne.

Takker på forhånd for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 år senere...

Har samme problem så hvis det er noen der som har en fin løsning på dette hadde det hjulpet stort.

Mister internettforbindelsen i ca 15 sekunder da når jeg spiller DoD og leter etter maps(sjekket dette med å prøve å åpne internettsider etter en alt+tab. Sikkert derfor jeg ikke får kontakt med serverne på DoD ved det første.

Mister også komplett internettforbindselen ved bruk av bittorrent. Men alt annen nedlastning fungerer greit som drivernedlastninge eller patching osv. Har en trådløs router koblet til min stasjonære som gir internett til min bærbare og der fungerer alt fint med bittorrent.

Lenke til kommentar

Hadde også et lignenede problem, men da var det et blokkeringsprogram som var på maskinen fra før av som kjørte i bakgrunnen som blokka spillet..

Hvis du ikke har noe blokkeringsprogram, kan du jo prøve å sette statisk IP på tilkoblingen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...