Herr Brun Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei. Skal til min far i Trondheim nå i vinterferien (nærmere bestemt i morgen tidlig). Jeg er en aktiv slalåmkjører (bor 100 meter fra slalåmbakka i narvik (meget bra bakke, har faktisk vært på "fanta fun facts")), så pappa har sagt at siden han ødela alle mine planer om masse ski i ferien (egentlig skulle han komme hit nemlig...), så skulle han ta meg med til et av skisenterene i nærheten. Til poenget: har dere erfaring med Åre/oppdal/vassfjellet? Hva er best? Kjører ski, og er ute etter skikkelig bra (og bratte!) bakker. Hvor burde vi dra? Er snakk om en endagstur, eller kanskje en overnatting (to dager). Hva er det beste skisenteret i trondheimsområdet? Herr Brun Lenke til kommentar
apwr Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Personlig liker jeg oppdal meget bra. Det er norges største alpinområde, og har et stort og varierende tilbud når det gjelder ulike bakketyper osv. Er også gode muligheter for off-pist kjøring dersom det skulle være av interesse. Lenke til kommentar
ThruX Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 har sessong kort til vassfjellet... man blir fort lei men er ganske bra der Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Åre, definitivt. Alle typer bakker, også bratte I Åre er det også en hel del å gjøre på kveldstid Se mer på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Hjelper ikke at det er mye å gjøre på fjellstid, ble bare en dag . Dro til åre, og angrer ikke! Helt fantastisk! Gleder meg allerede til neste gang, men det blir leeeeeeenge til. Var også i gråkallen på byåsen, makan til drittbakke skal du lete lenge etter:P Var på vassfjellet også, men bare for å hente skiene til brodern, fikk ikke kjørt noe der. Så helt greit ut. *drømme seg tilbake til Åre*. Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå