Olethros Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Tenkte jeg bare skulle gi en liten advarsel til dem som går med tanker om å kjøpe "Eurofighter Typhoon": IKKE GJØR DET!!! De som tror at dette er en videreutvikling av DID's glimrende EF2000 fra 1995 tar TOTALT FEIL! Dette er det mest **** **** **** drittspillet jeg noen gang har sløst mine surt opptjente kroner på (349 av dem, for å være presis)! Jeg har ikke tid til å liste opp alle måtene dette spillet suger på siden jeg skal på jobb på mandag, men de første jeg merket var: [*]Bruker "right toe brake" aksen som throttle. Støtter i praksis ikke throttle sticks hvor aksene ikke kan flyttes. [*]Ingen støtte for rorpedaler. [*]ILS finnes ikke. Så hvis du har kjøpt eller mottat dette spillet som gave, IKKE ÅPNE DET. Hvis det har intakt forsegling kan det taes tilbake til butikken og byttes i noe morsommere (f.eks. "Teletubbiene synger julen inn" eller "Kaptein Sabeltanns beste", som begge er svært illeluktende men allikevel bedre enn "Eurofighter Typhoon"). Det var egentlig alt. Håper denne posten redder dagen for noen som går med planer om å kjøpe vederstyggeligheten. *** Vær vennlig å skjerp språkbruken din. Slike poster er fra starten av grei nok, men når du er såpass useriøs som du er nå ødelegger du bare for deg selv og andre. *** - Moderert av bic-judge _________________ UnrealScript programmérer og Infiltration-fanatiker. [ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-06-23 09:49 ] Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 24. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2002 Quote: *** Vær vennlig å skjerp språkbruken din. Slike poster er fra starten av grei nok, men når du er såpass useriøs som du er nå ødelegger du bare for deg selv og andre. *** - Moderert av bic-judge Vel, unnskyld meg så altfor meget for å bruke litt kreative adjektiver uten å faktisk gå over grensen for hva som etter skal kunne tolereres på dette forumet. I min uendelige dårskap gikk jeg uten videre ut fra at de automatiske sensurprosedyrer i BB-motoren var en oppmuntring til å finne alternativer til simple eksplisitter for å uttrykke sin eventuelt særdeles negative oppfatning om for dette forumet relevante emner. Jeg ser nå at det ikke er tilfellet, og takker aller ydmykst for irettesettelsen. Jeg vil selvfølgelig forsikre om at mine fremtidige poster vil være fullstendig fri for vederstyggeligheter som kreativ språkbruk, humor eller innhold. Sannsynligvis vil de også være i det hele tatt ikke-eksisterende, så jeg er sikker på å være fullstendig i overenskomst med de tilsynelatende faktiske regler for forumet. [ Denne Melding var redigert av: Oletros på 2002-06-25 01:00 ] Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Gode adjektiver... :wink: Og jeg er helt enig! spillet jokker svett sokk! Lenke til kommentar
Cantona Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Det må vel være lov å bli frustrert når en bruker penger på et spill som er like spennende som et glass vann,,, Takk for advarselen _________________ ALT ER UNDER PANIKK,INGEN GRUNN TIL KONTROLL [ Denne Melding var redigert av: Cantona på 2002-06-30 23:25 ] Lenke til kommentar
EC Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Olethros: LOL! Det der var en adekvat unnskyldning, ja! :smile: Mvh. yummy. Lenke til kommentar
aoi Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 tror'n ble vart litt sint jeg :smile: til saken: Spillet er verre tortur en å ligge i et goldt fjell-landskap og ditt eneste selskap er Gollum..hirr. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Her er jeg! Gollum! har lyst på et glass vann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå