janfredrik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei. Har et filmklipp her som er på 30 min, det er 2 min der som er ganske bra, så jeg lurer på om det finnes et progam som lar meg ta fra begynnelsen av de to minuttene, og til slutten av de for å lage et eget filmklipp.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Tja, du kan jo bruke noe så enkelt som Windows Movie Maker, men hvis du tilfeldigvis har det så finnes jo Sony Vegas 5 eller Pinnacle Studio 9 også, men hvis det bare skal brukes til denne ene tingen vil jeg holde meg den det første alternativet. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Et mer avensert da? Lenke til kommentar
Migr Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Et mer avensert da? Pinnacle Studio 9 er avangsert for nybegynnnere Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg prøvde pinnacle, men det støttet ikke mpeg2 elns.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Nei, ikke noen av disse. Programmet jeg brukte å gjøre slikt med het noe Easy greier tror jeg. Det var bare et par mb. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Nei, ikke noen av disse.Programmet jeg brukte å gjøre slikt med het noe Easy greier tror jeg. Det var bare et par mb. Eneste jeg kommer på er Easy Video Splitter som kan splitte opp filmer inn i mindre deler. Dette kan du bruke til det du har nevnt her. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Takker, det var visst det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå