Gå til innhold

SMS skriving på samsung d500?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig syns jeg at det er helt konge å skrive på.. Bedre enn alle jeg har hatt før..

Mange har klaget på vanskelig skrivesystem, hvorfor vet jeg ikke.. Det er jo helt vanlig bortsett fra at man skifter ord (når man bruker ordbok) med "0"-tasten og ikke "*"-tasten.. og mellomrom er "#" og ikke "0"..

ER et veldig bra skrive system, og gode taster..

Men jeg anbefaler degt å dra til en forhandler å prøve det ut selv.. Alle har jo ulik smak..

Lenke til kommentar

Jeg var ihuget Nokia-fan før jeg satset på D500. Ble først skuffet over sms-skrivingen på den, men etter 8-10 meldinger fikk jeg bra tak på det. I dag etter noen uker i bruk er det mer som en drøm å skrive meldinger. Kan ikke helt se hva andre misliker her, men vi har jo alle forskjellige meninger.

Lenke til kommentar

Fungerer greit å skrive meldinger med D500, men den har noen minus;

- ikke automatisk stor bokstav etter punktum

- man kan ikke endre ett ord skrevet med t9 etter man har laget mellomrom/punktum, det må viskes vekk og skrives helt på nytt hvis det skal rettes

- ingen ferdiglagde smiley'er, men dette løses med å lage smiley'er som tekstmaler og bruker snarveier for å legge inn disse

- hvis man bruker kontaktlisten for å velge nummeret når man sender meldinger slåes t9 av og blir ikke automatisk aktivert igjen neste gang du vil skrive en ny mld (krever ett ekstra tastetrykk for å aktiveres)

Dette er de eneste tingene jeg kommer på som kan oppleves som irritasjonsmomenter når man skriver meldinger med D500. Ellers fungerer den som en hvilken som helst annen mobil, og den er rask ved meldingsskriving!

Lenke til kommentar
... kan oppleves som irritasjonsmomenter ...

Joda, i starten så stusset jeg jo litt på to av disse tingene, men ikke nå lenger. Alt man kan er jo enkelt stort sett, og det tar ikke så lang tid å bli kjent med dette. Det var litt vanskelig å gå fra nokia til samsung, men nå er det bra digg.

Det burde være mulighet for å sette på stor bokstav etter punktum om ønskelig, samt forandre på et ord som er skrevet. Får satse på at dette er itng som kommer ved en oppgradering. Slik at folk har valget i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...