Vigleikh Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Vurderer å kjøpe meg ny mobil i nærmeste fremmtid. Har en SE t630 for øyeblikket , men er ikke helt fornøyd. Trenger en mobil som er god å skrive sms med og som i tillegg er god å bruke. Sjekket litt rundt og vurderer Nokia 6170. Men hvordan er den i bruk? Eventuelt å skrive mld på? Endret 20. februar 2005 av Mr Oizo Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg vil anbefale deg til å bruke malen som du vil finne i min signatur (under denne posten), og bruke den til å forklare dine krav litt bedre. Er mange telefoner som er gode SMS telefoner, men regner med at et par av dem kan bli for dyre. -- Feilpostet. Vennligst les dette for begrunnelse: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 -Flyttes. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=351761 Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=351761 Det var 6170 han lurte på. Ikke 6670 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvis du leser tester av 6170, så sier alle testene det sammme; denne telefonen er en drøm å skrive meldinger på! Nokia har klint til og gitt denne telefonen store og fine taster som gir helt perfekt motstand og er plassert perfekt. Ellers er telefonen laget i rustfritt stål(som er noe av grunnen til prisen). Den stiller noe dårligere på minne. Tror det bare ligger noe mellom 2 og 3mb på den. Nokia lover 4mb, men. Den har også EDGE som er raskere enn GPRS. Alt i alt en god telefon. Har lyst på den selv, men litt for lite minne for meg. PS: Hvis du har vilje og ressurser kan du jo ta en titt på søstermodellen 7270, som er helt lik, men med mer minne, mp3spiller, radio ++... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=351761 Det var 6170 han lurte på. Ikke 6670 Oi, min feil! Beklager! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 EDGE-nettet er forresten åpent, så 6170eiere kan ha gleden av å surfe i over 300kb/s. Skulle jeg mene... Har på følelsen at det er feil, så rett meg hvis det er. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) skal man tro testen til amobil kan det rettes til 200kb/s men vurderer sterkt den telefonen selv. Utførellse i rustfritt stål er stort pluss edit: Er det ingen som har NOE negativt å si om 6170? Er vel få erfaringer enda kanskje.. Største minusen jeg kan se er manglende bluetooth. bildekvalitet er middelmådig, men burde holde fint for meg. Nest største minus må være batterilevetid, men skal man tro testen skulle den være overkommelig (varte i 2-3 dager ved hyppig bruk og dårlig dekning). Deretter har vi minnet som kun er på 2mb, noe som kanskje kan bli plagsomt hvis man bruker kameraet en del. hmm.. det jeg eegentlig driver med her er vel å prøve å overbevise meg selv om at 6170 er verd pengene Endret 24. februar 2005 av AutoExec Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 En meget bra telefon, hvor det meste ligger på pluss-siden. Flott skjerm, lynraske menyer, meget lett å betjene. Egen knapp for valg (midttast) i stedet for femveis-tast. Tøff å se på. Kameraet kunne vært bedre. Nokia lager bedre VGA-kamera enn dette, men kanskje bildene kompromeres litt mer enn på f.eks 3220 og 6230. Minnet er kyss-meg-i-ræva. Det er på 2,5 mb. Slett alle bilder man ikke trenger, eller kopier dem til PC, for å frigjøre plass. Programmer og lyder lar seg imidlertid ikke kopiere, og bør derfor ikke slettes. Front- og bakplaten er i rustfritt stål. Stilig, men blir fort preget av fingermerker. Kameraglasset på Nokia pleier å sitte utsatt til. Dette sitter svært utsatt til. Hvis ikke minne og kamerakvalitet betyr all verden, er dette en meget stilig og kompetent telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå