zimm Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Får sort hvit bilde på tvskjermen når jeg kobler den opp mot skjerkortet*lurer på hvorfor* Har testet med to skjerm kort et nvida g2 64 mb et nvida 16mb med mpeg kort sammen tver nokia 28 tommer samsung 28 tommer fhilips 21 tommer s-video til scart kabel Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Det er sikkert fordi TV-ene ikke takler S-Video signalene, du trenger nok en omformer. Se her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=34901&forum=25 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 velg ...."utdataformat for video" til "sammensatt" Lenke til kommentar
muv Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 det du må gjøre er å stille inn tv'et på norsk. det gjør du ved å høgreklikke på skrivebord+egenskaper... husker ikke helt men det er veldig lett =) jeg fann det ut selv med å tukle litt rundt... hehe Lenke til kommentar
zimm Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Hvordan velger jeg"utdataformat for video" til "sammensatt"*lurer* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå