ulrik007 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 jeg prøver å finne den dere 20 sentury greia som pleier å komme på begynnelsen av noen filmer(noen som vet hva jeg mener??) menne når jeg skal laste den ned,hva søker jeg etter da?noen som vet det?er ikke sikker på om jeg har skrivd det riktig engang:Strenger svar kjapt !! mvh. Ulrik Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Den er nok ikke ment for å lastes ned, fordi den er kopibeskyttet. Lenke til kommentar
andm Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Nå er ikke dette lovlig, men du kan på eget ansvar rippe denne introen fra en film du har da. Du finner den f.eks. før hver eneste Futurama-episode (har alle sesongsamlingene), og her finner du også en intro til "30th Century Fox"... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Er vel lov å laste ned fra DVD Digest? Trykk her Edit: jada, gammel tråd:) Endret 27. november 2005 av and_mit Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Er vel lov å laste ned fra DVD Digest? Trykk her Edit: jada, gammel tråd:) 5217578[/snapback] Digger deg! Tusen takk skal du ha. Endret 2. desember 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Kenny-boy Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Er vel lov å laste ned fra DVD Digest? Trykk her Edit: jada, gammel tråd:) 5217578[/snapback] Har lyst på å få en sånn intro jeg å. Men får ikke til å åpne VOB-filene jeg laster ned i Pinnacle LE. Har også prøvd å konvertere til avi ved hjelp av DVX, men da blir det bare en haug småfiler som ikke minner noe om avi-filer i det hele tatt. Hva må jeg gjøre for å konverte VOB-filene til AVI, eller åpne dem i Pinnacle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå