Northydox Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Hei. Jeg har et problem som jeg ikke har hatt tidligere. Det er at når jeg laster ned filer fra nettet, både .exe og .zip filer, så virker de ikke. Jeg får feilmeldinger som dette: "File is corrupt" (W2KSP4_EN.EXE fra www.microsoft.com, 132 MB) ____________________________________________________________________ "Some data in your Zip file is damaged. The CRC is b5ac7922 but should be a4f762b0." (AdobePhotoshopCS.zip fra www.adobe.com, 155 MB) ____________________________________________________________________ Har prøvd å laste ned filene om og om igjen, og lastet ned andre store filer, men får fortsatt de samme feilmeldingene. ...men med langt mindre filer på bare noen MB har jeg ikke dette problemet. Hva kan dette skyldes? Noen som har vært borte i det samme problemet? Hva kan jeg gjøre for å få fixet dette? Jeg kjører Windows 2000 5.00.2195 Service Pack 4. Endret 20. februar 2005 av Northydox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå