Boralis Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Slettet da den vistnok "forstyrret" enkelte Endret 16. oktober 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Doomcock Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 vel, de ser fine ut de der. å jeg har lest testen din tidligere, men d var strengt tatt ikke helt det vi lurte på spørsmålet gikk mer ut på om det er mulig med en chipsett-bokk på et k8n neo2 hovedkort, eller om dette vil kollidere med agp porten/skjermkortet. så hvis noen har noe fornuftig å si, og ikke bare vil fronte andre poster som strengt tatt ikke har noe med saken å gjøre så blir det satt stor pris på. mvh doomcock Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) vel, de ser fine ut de der. å jeg har lest testen din tidligere, men d var strengt tatt ikke helt det vi lurte på spørsmålet gikk mer ut på om det er mulig med en chipsett-bokk på et k8n neo2 hovedkort, eller om dette vil kollidere med agp porten/skjermkortet. så hvis noen har noe fornuftig å si, og ikke bare vil fronte andre poster som strengt tatt ikke har noe med saken å gjøre så blir det satt stor pris på. mvh doomcock 5013461[/snapback] Det var da svært da,her var det ikke snakk om å fronte noe som helst,men å annbefale et produkt som viser seg å være svært bra og som jeg mener er en viktig del når en først vannkjøler Men de må virkelig unnskylde skal ikke forstyrre mere Endret 16. oktober 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå