Gå til innhold

Vannkjølingsoppsett til AMD64 PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, de ser fine ut de der. å jeg har lest testen din tidligere, men d var strengt tatt ikke helt det vi lurte på :ermm:

spørsmålet gikk mer ut på om det er mulig med en chipsett-bokk på et k8n neo2 hovedkort, eller om dette vil kollidere med agp porten/skjermkortet. så hvis noen har noe fornuftig å si, og ikke bare vil fronte andre poster som strengt tatt ikke har noe med saken å gjøre så blir det satt stor pris på.

mvh doomcock

Lenke til kommentar
vel, de ser fine ut de der. å jeg har lest testen din tidligere, men d var strengt tatt ikke helt det vi lurte på  :ermm:

spørsmålet gikk mer ut på om det er mulig med en chipsett-bokk på et k8n neo2 hovedkort, eller om dette vil kollidere med agp porten/skjermkortet. så  hvis noen har noe fornuftig å si, og ikke bare vil fronte andre poster som strengt tatt ikke har noe med saken å gjøre så blir det satt stor pris på.

mvh doomcock

5013461[/snapback]

Det var da svært da,her var det ikke snakk om å fronte noe som helst,men å annbefale et produkt som viser seg å være svært bra og som jeg mener er en viktig del når en først vannkjøler :hmm:

Men de må virkelig unnskylde skal ikke forstyrre mere :cry:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...