ThruX Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 hei :!: jeg har laga en sigg som jeg skal bruke i forumer og sånt (ikke i hardware forumet ) og jeg lurte på om dere kunne si deres meninger om siggen og si hva jeg bør forandre og sånt Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 skummel seriøst... den var fet Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Den var pen, det var den. Men jeg fikk inntrykk av at det ikke er noe signaturbilde, til det var det for smalt, evt. for høyt, hva om du prøver å få den litt lavere og litt bredere? Lenke til kommentar
ThruX Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) thx skal prøve og fixe det edit: vart det bra no? (<--- den reklame tingen med han brimi kisen ^^) Endret 20. februar 2005 av ThruX Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 tjæ... nå ble det litt for strukket for min smak :S Lenke til kommentar
ThruX Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 oki... hmm nå da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Nå ble det bedre, ja! Jeg synes den er dritstilig Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Syns den var dødsfeit! Men det du kunne prøvd å gjort var å la det som er i midten ver, og la kanten bli mindre. Altså gjort biletet mindre uten å strekke -> forminske hovudinnhaldet. Om du skjønner kva eg meiner.. Lenke til kommentar
ThruX Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) skal prøve og fixe det edit: damn! må lage ny ramme da Endret 20. februar 2005 av ThruX Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Dropp alle de stygge "effektene", dropp de ekle pastellene, fjern skjellethodet, fjern ramma, fjern teksten, forminsk bildet til 0x0 px. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Dropp alle de stygge "effektene", dropp de ekle pastellene, fjern skjellethodet, fjern ramma, fjern teksten, forminsk bildet til 0x0 px. Du fortsetter å være deg selv ved å komme med et skikkelig konstruktivt innlegg i dag, Halvdan? Endret 20. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Dropp alle de stygge "effektene", dropp de ekle pastellene, fjern skjellethodet, fjern ramma, fjern teksten, forminsk bildet til 0x0 px. Du fortsetter å være deg selv ved å komme med et skikkelig konstruktivt innlegg i dag, Halvdan? ... og jeg lurte på om dere kunne si deres meninger om siggen ... Må jo være lov å fortelle at jeg synes den er helt bak mål. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Du har en tendens til å gjøre det på en utrolig hoven måte. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Du har en tendens til å gjøre det på en utrolig hoven måte. Sånn går det når man faller i gryta som liten. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Spør man etter kommentarer, bør man tåle både at noen er negative. Hold dere til saken. Lenke til kommentar
ThruX Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Spør man etter kommentarer, bør man tåle både at noen er negative. Hold dere til saken. ah... poeng der tåler litt kritikk... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 den var ganske kul, men litt for firkanta etter min smak.. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Har en tråd liggende lenger nede her http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3716979 Der en laget eit bilde for meg, noen som ser en slående likhet? Hvem har orginalen her nå? Er det en person med 2 nick her eller? Lenke til kommentar
ThruX Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Har en tråd liggende lenger nede her http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3716979 Der en laget eit bilde for meg, noen som ser en slående likhet? Hvem har orginalen her nå? Er det en person med 2 nick her eller? broren min som mekka skjellet-hodet så jeg fikk bruke det av han Endret 22. februar 2005 av ThruX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå