Gå til innhold

Ingen forskjell? Rart!

bj0rnar

Anbefalte innlegg

Goddag!

Jeg ser etter nytt hovedkort, og har havnet på MSI sine nForce3 kort, men så stusser jeg.

MSI K8N NEO2 Platinum Hovedkort S939 nForce3 250Ultra,SATA,GbLAN,ATX,Dual-DDR

og MSI K8N NEO2 Platinum-54G Hovedkort S939 nForce3 250Ultra,SATA,GbLAN,ATX,Dual-DDR

ser ut til å ha helt like specs på alt, bortsett fra at sistnevnte bundles med et 54mbits wifi nettverkskort!

Det som gjør meg enda mer overrasket er at sistnevnte også koster mindre enn kortet uten wifi-bundle!

Har jeg gått glipp av noe?

:dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...