Large Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 noen som har/kan lage/vet om en kode som jeg kan kopiere inn i dreamweaver for å få en teller? helst uten reklame og telleren bør telle bare hver unike besøkende. nå kan ikke tråden bli stengt...... vel? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Denne? eller kanskje Denne? Lenke til kommentar
Large Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Denne?eller kanskje Denne? lastet ned den øverste og prøvde den, men fikk det ikke til er det sånn at hjemmesiden må slutte på .php for at det skal funke eller går det greit med .htm ??? hvis det går greit med .htm, er det noen som kan guide meg gjennom hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Du må ha støtte for PHP på serveren din, og filene må i tillegg slutte på .php for at det skal funke. Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 jeg er allergisk mot php. dvs jeg klarer aldri å innstalere noe som har med php eller scripts i det hele tatt. det vil rett og slett ikke funke. et underverk gjorde så jeg fikk instalert stilvelger på siden min. det samme skjedde nok når jeg innstalerte dette. det eneste du trenger å gjøre er å skrive hvilken side telleren skal telle antal hits på, det greieste er index.php som er den første filen som blir lastet når noen skriver adressen din. når du skal skjekke hvor mange som har besøkt siden skriver du bare adressen til counter.txt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå