hemo Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Eg har ein høgst kurant Celeron-PC som eg tenkte å putta Fedora på. Oppstart endar i eit fargesprak av eit skjermbilete med vertikale linjer over heile skjermen. Korleis kan eg feilsøka? Får eg laga ein logg ein stad, og kan sjå kva som feila? Eg køyrer boot/rescue-CDen og bruker ftp.uninett.no som installasjonspunkt... Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Trykk "Ctrl+Alt+F8", "Ctrl+Alt+F1", og post de viktigste linjene på de to skjermbildene. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Hmm... no drog eg ut eit internt modem som stod i maskina, og fekk starta installasjonen (frå ftp'en). Men det feiler likevel. Først memorytest: Lenke til kommentar
hemo Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Så feilmeldinga som kjem opp, rett før den grafiske biten skal starta: Lenke til kommentar
hemo Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Så velger eg standard desktop installasjon med dei vanlegaste aplikasjonane. Akkurat når kopieringa (eller kva det var) skal starta, så får eg den her: Lenke til kommentar
hemo Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Eg hadde ingen floppi liggande, så eg fekk ikkje lagra meldinga ..men eg fekk trykka OK, og då kom den her: Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Du har jo tydeligvis en defekt minnemodul. Hvis du har flere kan du jo prøve å finne den som er skadet og fjerne den. Eventulett (og høyst midlertidig) kan du prøve å boote med: linux mem=85m er ikke sikker på om det skule hjelpe. Memtest skal vist og kunne lage noe greier som sier til kjernen hvilke deler av minnet som er defekt, slik at de ikke blir brukt. Men det har jeg ikke satt meg inn i. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Kor såg du at eg hadde feil på ein minnemodul? Eg burde få opp noko i mem-test som sa at det var problem, burde eg ikkje? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 hallo? /me slår seg sjølv i skallen! Kor blind går det an å bli! Minnebrikke ut, inn med ny, tester vidare! (tydeligvis litt lite fokus på ein sundag kveld ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå