olahli Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) hei jeg har en usb penn som funker fint på min pc, men når jeg setter den inn i faren min sin pc på jobben kommer den ikke opp sammen med de andre partisjonene... han har ganske mange partisjoner der, logga på et nettverk eller noe... går jeg inn i enhetsbehandlingen finner jeg den der med diskstasjon, og det står at den fungerer, men jeg finner den bare ikke! noen forslag? usb-pennen har lys og det lyser, så tror den fungerer. og på plassering står d; plassering 0 og på egenskaper --> volumer: er d helt blankt nedover Endret 20. februar 2005 av olahli Lenke til kommentar
olahli Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 kan legge til at det kommer opp et ikon nede i høyre hjørne med klokka og de andre ikonene der. der står d: "Trygg fjerning av maskinvare" Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Prøv og fjern den fra enhetsbehandlig (avinstaller) og så sett den inn igjen. Kan jo være de har sperret for den slags og da Lenke til kommentar
olahli Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) prøvde d nå... kom opp ikon at d var klar for bruk eller noe lignende nede i høyre hjørne, prøvde å dobbel-klikke men det kom ikke opp noe, og heller ikke noe under min datamaskin hvis jeg går inn på enhetsbandling-egenskaper for usb pennen (ScanDisk Cruzer Micro USB Device)- volumer.... og velger fyll ut kommer plasseringen opp som E: men der er det noe fra før, frakoblet nettverksstasjon... Endret 20. februar 2005 av olahli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå