EinarEriksen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 40 000 småpenger. Denne prisen er svært billig for en tuba, for eksempel. Poenget mitt var at man får et veldig bra trommesett for denne prisen, og kanskje til og med inklusive ekstrautstyr, mens man får en knapt brukbar tuba for samme pris. Blåseintstrumenter er dyrt å produsere, det er ikke trommer i forhold. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jepp, du har nok rett der. Har veldig lite peiling på blåseinstrumenter generelt. Tenkte kanskje mer i forhold til andre mer "populær-musikalske" instrumenter som gitarer osv. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jepp, du har nok rett der. Har veldig lite peiling på blåseinstrumenter generelt. Tenkte kanskje mer i forhold til andre mer "populær-musikalske" instrumenter som gitarer osv. Nå skal det vel også sies at blåseinstrumenter gjerne ikke blir produsert i så store kvanta som gitarer, basser, trommer, og synther. Kan ha noe å si på prisen. Personlig kunne jeg tenkt meg å få inn litt rytme i kroppen igjen via et trommesett, men da vil jeg ha et som låter kjipest mulig. Tørt og jævlig, med Cymbaler som høres ut som billig blikk. Hadde passet perfekt i et par av prosjektene jeg har skrevet ned. Så et billig elektronisk trommesett på Resepten Musikk her i Narvik. 5000 kr. Låter sikkert forferdelig, men det er jo greit for å kunne øve seg litt. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Så kan vi begynne å snakke om gode nybegynner-konsertflygler Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Greit å poste bare datan? Bruker datan med virtuelle instrumenter og effekter. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Samme her. Billig, bra og tar lite plass (unntatt diskplass da, såklart). Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 I tillegg til en dundrende flott banjo så har jeg den her: Happy Action: Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 I tillegg til en dundrende flott banjo så har jeg den her: Happy Action: Lyst på Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Dama eller ukulelen? Endret 14. oktober 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 hehe... ukulelen viss dama følger med hehe... Ingenting nytt om tama settet ZprMario? Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Dama eller ukulele'n? Begge deler Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 hehe... ukulelen viss dama følger med hehe... Ingenting nytt om tama settet ZprMario? Fikk mail fra Tyskland forrige uke, og da mente de å ha settet klart til sending om 3 uker... Plusser på en uke ca. i frakt/tollventing i Norge, så har jeg det kanskje om jeg er heldig om 3 uker... . Kjedelig å vente. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Gidder ikke ta bilder, så jeg googler dem opp Fender Statocaster amerikansk, '95-mod, kjøpt brukt i 2003, vet ikke nøyaktig hva den heter, men slik omtrent ser den altså ut Roland Cube-30 - 30 watt gitarforsterker med masse kule greier på, tremolo, phaser, flanger, chorus og forskjellige imiterte kjente amps. Hvordan skulle jeg greid meg uten? Korg Toneworks Pandora PX-4 multieffektprosessor. Den har masse andre rare greier innpå seg. Kjekk å ha med når jeg skal på tur, så slipper jeg å drasse på forsterker, bare å koble til hodetelefoner. En gammel Roland ekkomaskin som jeg fikk av min tremenning. Husker verken navn eller utseende, den står oppe hos en kompis som har harddiskopptaker (Zoom MRS1266) Alvaro Model 20 en gammel, stygg akustisk billiggitar som ligner litt på denne: Casio CTK-520L et par år gammelt keyboard, type litt barnslig men trolig fullt fungerende, lenge siden sist jeg brukte det. Burde kanskje lære meg noe på det snart Og så vurderer jeg innkjøp av et Terratec Producer Phase 22 og kanskje senere en mikser og kanskje en akustisk/elektrisk gitar edit: oj. mamma har en gammel trompet liggende. Men jeg kan omtrent ikke spille trompet lenger, ikke at det gjør meg noe Endret 29. september 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
medlem-72200 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Stæsjet mitt: Bass: Yamaha BB605 - 5 Strenger Jackson/Charvel - 4 Strenger Gitar: Olp John Petrucci signatur - 6 Strenger (mangler litt deler og sånn for tida) Ibanez RG7-420 - 7 Strenger Amper: Trace Elliot GP12 SMX preamp og Deton T-2 poweramp Annet: Boss SD-1 og Behringer V-amp Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 meget pent edit : i følge hw.no diktaturet må jeg har 14 tegn Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Min Tradition Stratocaster Herlig el-gitar. Ibanez GA-100 Andorra Kosegitar av dimensjoner Har en drittforsterker, men skal snart kjøpe Roland Cube 30. Gleder meg! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Mitt nyeste skudd på synth-stammen. Roland D-50 (1987). En av Roland's gamle bestselgere som fremdeles er uovertruffen på syke pads. Isn't she pretty? Endret 17. oktober 2005 av Bitex Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Har fått meg nytt instrument gutta! Gå å legg dere, her er mitt Yamaha Portable Grand DGX-203! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå