Gå til innhold

Briefetråd: Dine instrument! [Modem-Warning]


KimNK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik såg altså Yamahaen ut rett etter at pussemaskina gikk i tusen knas. :woot:

 

pusspuss%20(Medium).JPG

 

Planen er å få pussa den heilt ned og å få olja den, samt bytte pickups.

Blir ikkje spandert Evo-pickups på den akkurat, men et eller anna bedre enn det som står i no.

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Har lekt mye med Voyager i musikkforretning. Hvis du bor i Oslo kan du dra til Multima i Teatergata (Sidegate til akersgata), han har et lass med brukte og helt nye synther der.

Jeg har vært der 1-2 ganger i uka det siste året...han har sykt mye rå gamle synther der. For bare ei uke siden solgte han Minimoog'en for 17 lapper(orginal)..men Voyager er der fremdeles. Knallsynth, men litt mye penger å gi for bare EN stemme :)

 

Trives godt med Andromedaen jeg, fikk den for 19500 siden den har vært demobrukt i butikken. Har 5 andre synther også.

Sjekk http://www.multima.no.

Den har ett moog-filter og ett oberheim-filter så den kan høres ut som begge deler (eller veldig nært opptil)..helt analog i lydveien også, så lyden er utrolig bra, og man har 16 stemmer polyfoni istedet for en, og like mange moduler og muligheter som en Moog modular (alt kan kobles sammen med alt).

 

Er også litt keen på en Nordlead 3..mange av mine idoler bruker den, men jeg liker ikke helt den "vepsete" lyden. Mye penger den og.

 

Edit: tror jeg har postet bilder av de andre synthene tidligere i tråden?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Bor i Bergen. Jeg får ta meg en tur innom neste gang jeg er på hjemlige trakter. (Kommer fra Oslo.) Visste ikke om den butikken...

 

Er mye i statene i forretninger, så jeg tenkte egentlig å kjøpe den der, siden den kostet 30 000 i Norge. Men nå ser jeg at Multima har en webshop pris på 22500,-. Det er jo meget spiselig!

 

Takk for tipset!! :thumbup:

 

EDITT: Ser det er en demomodell eller noe. Og en moddet standard modell. Ikke så verst allikevel. Men må selge et par gitarer først for å skaffe pengene...

 

EDIT2: Så meg blind på Multima siden og skrev 40 000. Det var med utstyr, tror også det er litt høyt anslått. Mente 30 000 som ProLyd tar: Link.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...