Gå til innhold

Briefetråd: Dine instrument! [Modem-Warning]


KimNK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, heldigvis ikke. :!:

 

Jeg er bedre på å skaffe dem enn å spille dem... ;)

 

Har du et så avansert studio og så bruker du det ikke? Skam! Skjensel! Og andre ord som begynner på s. Hehe, jeg legger ikke ut så mye av det jeg lager selv heller, men det har vel egentlig mest å gjøre med det faktum at jeg faktisk ikke kan spille noen av de tre instrumentene (gitar, ukulele, synth) mine skikkelig. (egentlig har jeg flere, men de ligger et sted i barndomshjemmet mitt. En blokkfløyte, et munnspill og en munnharpe.) Ja, og så har jeg en bass da, som en kamerat har lånt i flere år.

Lenke til kommentar

Ja, det er en skam og en skjensel. :blush:

 

Problemet er ikke at jeg ikke har lyst til å spille inn ting, men at jeg så sjelden har tid. Det koster litt å anskaffe slikt, og siden jeg ikke er musiker men programmerer så går anskaffelsen på bekostning av bruken. Jeg spiller støtt og stadig, men det blir liksom litt ad hoc og jeg slår for sjelden på opptageren.

 

Men nå var det ikke det at jeg ikke hadde spilt inn noe jeg var glad for, men at det ikke lå ute på nettet så folk kunne høre hvor sørgelig det låter... ;)

 

Og så tar instrumentene tid, for eksempel min Andy Summers tribute som det tok måneder med research og leting etter deler å lage. (Og god hjelp fra fagfolk på sine områder, jeg bygget ikke denne selv.) Poster et par bilder av den, så blir det liksom on topic igjen...

 

normal_DSCN1939.JPG

 

normal_DSCN1928.JPG

 

normal_DSCN1949.JPG

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Geir, igjen, du må dø!

Det må vi alle. :p

 

I mellomtiden, her er min yndlingsgitar: Håndbygget av Eugen Guitars etter mine spesifikasjoner:

 

....BILDE AV GITAR...

 

Har satt deksel på neck 'buckeren siden det bildet ble tatt, og skiftet knotter.

 

Geir :)

Å du milde moses! Hva med noen flere bilder av den der? Den så jo virkelig grom ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...