GNUfan Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Din slask! Du har så mange Tele-er, kan ikke jeg bare få en? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Geir, har du spilt inn noe som ligger ute på nettet, og som man dermed kan få gleden av å høre på? Nei, heldigvis ikke. :!: Jeg er bedre på å skaffe dem enn å spille dem... Geir Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Nei, heldigvis ikke. :!: Jeg er bedre på å skaffe dem enn å spille dem... Har du et så avansert studio og så bruker du det ikke? Skam! Skjensel! Og andre ord som begynner på s. Hehe, jeg legger ikke ut så mye av det jeg lager selv heller, men det har vel egentlig mest å gjøre med det faktum at jeg faktisk ikke kan spille noen av de tre instrumentene (gitar, ukulele, synth) mine skikkelig. (egentlig har jeg flere, men de ligger et sted i barndomshjemmet mitt. En blokkfløyte, et munnspill og en munnharpe.) Ja, og så har jeg en bass da, som en kamerat har lånt i flere år. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ja, det er en skam og en skjensel. Problemet er ikke at jeg ikke har lyst til å spille inn ting, men at jeg så sjelden har tid. Det koster litt å anskaffe slikt, og siden jeg ikke er musiker men programmerer så går anskaffelsen på bekostning av bruken. Jeg spiller støtt og stadig, men det blir liksom litt ad hoc og jeg slår for sjelden på opptageren. Men nå var det ikke det at jeg ikke hadde spilt inn noe jeg var glad for, men at det ikke lå ute på nettet så folk kunne høre hvor sørgelig det låter... Og så tar instrumentene tid, for eksempel min Andy Summers tribute som det tok måneder med research og leting etter deler å lage. (Og god hjelp fra fagfolk på sine områder, jeg bygget ikke denne selv.) Poster et par bilder av den, så blir det liksom on topic igjen... Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Geir, igjen, du må dø! Det må vi alle. I mellomtiden, her er min yndlingsgitar: Håndbygget av Eugen Guitars etter mine spesifikasjoner: Har satt deksel på neck 'buckeren siden det bildet ble tatt, og skiftet knotter. Geir Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 *mumle noe om at noe har for mye penger* Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Min Jackson DKMG! Veldig fornøyd med denne gitaren! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Endelig fått kamera i hus igjen, så da kan jeg legge ut skikkelige bilder av min kjære Vester: Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har ikke serverplass akkurat nå, så da ble det to poster.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Oi. Har også en 2x12 til den. Samme merke. Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Geir, igjen, du må dø! Det må vi alle. I mellomtiden, her er min yndlingsgitar: Håndbygget av Eugen Guitars etter mine spesifikasjoner: ....BILDE AV GITAR... Har satt deksel på neck 'buckeren siden det bildet ble tatt, og skiftet knotter. Geir Å du milde moses! Hva med noen flere bilder av den der? Den så jo virkelig grom ut. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Kan på inegn måte stå opp mot utstyret ovenfor, men her er mitt: http://harald.heiatufte.net/tr.jpg Gammel Kassegitar Cort Bk ett eller annet Listerud Bass Forsterker Edit: Slår deg kanskje på et punkt Endret 23. mai 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Mitt trommesett Skal snart gå til anskaffelse av dobbeltpedaler... Men er ikke så mye forskjell utseende messig da... Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 FLYGEL! Din slask.. Flygel er skamgøy! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hadde jeg kunne å spille på det så Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Skal det være briefetråd, så... Flygel: Pleyel fra 1949, arvegods: Ikke rare greiene, men det er nå et flygel. Drømmen er et Schimmel flygel, det er vakkert det. Piano: ca. 30 år gammel "billig" Petrof Min gode gamle Ibanez. Hatt den i 30 år. Geir Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) God samling instrumenter Geir Ble småforelska i Eugen din Har du flere bilder av den? Endret 23. mai 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ble småforelska i Eugen din Har du flere bilder av den? Værsågod. Her er den fin og ny og blank: Slik ser den ut i dag. Trenger en omgang med pussefilla. Som du ser har jeg satt kromdeksel på neck PU'en, og skiftet knottene fra de vanlige Tele-knottene til o-ring-knotter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå