Marius Fjeld Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Et lite spørsmål, SideBurnsKongen. Er det vanskelig å bytte pickups? Hvordan går du fram? Og, er det noen merkbar forskjell fra de åpne humbuckerne til EMG-humbuckerne? Endret 10. august 2008 av Bollehamster Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 er det noen forskjell i lyden da?ville du merket forskjellen dersom ingen fortalte deg at humbuckerene var byttet? Merker forskjell ja, er mer trøkk liksom. Jeg syns det blei lettere å skjære toner, lettere å holde tonen lenger da. Et lite spørsmål, SideBurnsKongen.Er det vanskelig å bytte pickups? Hvordan går du fram? Og, er det noen merkbar forskjell fra de åpne humbuckerne til EMG-humbuckerne? Jeg fikk en kamerat til å bytte for meg, jeg så på. Det så ikke så vanskelig ut, men man må holde tunga rett i munnen. Er greit å ha litt erfaring, å vite hva man holder på med. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Fant denne tråden og da må jeg jo bare poste bilde av min skjønne. Endret 30. oktober 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 jøss! imponerende instrument det der prøvd å spille noe apocalyptica med den? ^^ Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Faktisk ja, jeg har testa ut noen av riffene. Apocalyptica er er konge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Ikke så alt formye å skryte over. Men du blir jo glad i det du har http://g.imageshack.us/img216/yeahmg7.jpg/1/ Endret 13. september 2008 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Fin gjeng det der! Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fant denne tråden og da må jeg jo bare poste bilde av min skjønne. Skulle seff ha polert litt pån, men det får våge seg. Cello, konge. Cello og Fiolin er nok de kuleste av strykerne. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Sammen med kontrabassen, den er jo fet! ;D men celloen er jo enda litt mer allsidig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Cello er drittøft! Skulle gjerne lært meg det eller kontrabass. Fint instrument Cakeboss:) Lenke til kommentar
Beges Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hm, vil gjerne poste bilder her jeg også Er litt mer folkemusikk og metal av meg.. Synes jeg har 'kastet' bort litt for mye på instrumenter til å være 18 år gammel Standard... Cort akustisk - LTD F-50 Elektrisk - Yamaha Black pearl 414 Bass Litt mer spesielt: Tussefløyte - Altfløyte Ennå mer spesielt: Munnharpe i G - Seljefløyte i F Best: Sekkepipe i D/G Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er det mulig å kaste bort for mye på instrumenter da Fett med sekkepipe, nå begynner vi å snakke her Lenke til kommentar
.... Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Endret 11. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
Beges Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hehe, takk for støtten Håper på innkjøp av opptaksutstyr, rammetromme og beinfløyte snart! Hadde vært kjekt å spilt inn noe med det jeg har brukt penger på, liksom. Lenke til kommentar
jak-bim Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Her er da min fantastiske Gibson Firebird V Vintage Sunburst. Det er en 2008 modell, og jeg kjøpte den på ebay for 3-4 uker siden. Gitaren er rett og slett vidunderlig Den ser knall ut, og er kjempegod å spille på. Jeg har også en Squier Strat' og en Gibson Blues Hawk som jeg kan slenge opp litt senere ; ] Forsterkeren min er en Line 6 Spider III 75W, jeg bruker den for det meste som øvingsforsterker og jeg er veldig fornøyd med den ;D Endret 16. november 2008 av jak-bim Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Fet gitar, jak-bim. Sunburst Firebirds er rått, rett og slett. Eneste jeg ikke liker med dem er at når jeg spiller sittende må jeg sitte med armen i skarp vinkel ála kassegitar, og det er ikke digg når man skal plektre hurtig osv. Foreslår at du skaffer deg en røramp, så får gitarene dine virkelig strakt på bena Endret 16. november 2008 av edge Lenke til kommentar
Psyp Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 YUMSZ! Siden det skal være tråden med de mange bilder, å det var allerede advart for modembrukere. Her er noen instrumenter: En Ovation Applause Deep Bowl halvakk... og en Jerry Jones Neptune 3CPU Fender Am Series Telecaster (2007) m/Dimarzio Twang King pickups og en helt normal ukjent gitar merke. Hehe, en V-AMP PRO (yuck! foo) og en Laney Linebacker amp... Hell yeah! En Squire Stratocaster, ikke den ettertraktede JAP modellen og en Jasmine halvakkustik. Det persiske nasjonalinstrumentet : Tritar, ikke helt oversiktelig bilde. Æ*Plonk klunk pliong*Æ Banjo må man ha, fint for stemningen sin del. Persisk Ney fløyte, virkelig primitiv. Får ikke til å spille på denne selv, da man må ha helt rette tenner, en rett tungeteknikk som jeg ikke orker å øve på. HELLO?! Retro LO-FI hipster microphone Casio sampler keyboard Ukjent "Solid State Reverbiration Amplifier Unit" eller noe slikt. Min første, min døde! ' Harpeleik, helt uspillbar. Bra for sære ambient lignende strenglyder. Hohner Organetta fra 1958 funnet på EL-Returen, fikset å funker fint. Fostex Multitracker X-28 Dolby (4Track casette) med kanon vreng! Casio SA-20 bøyd, med feedback og deepcrash. No easter bunnies, go go retro! Tja, det var vel noe, gidder ikke å ta med effekter, moduler amper osv med mindre de allerede var lastet opp på galleriet. Skulle gjerne ha utypet mer men frykter kjerringa snart er hjemme. Andy Lenke til kommentar
sigrm Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Hei Her er min nykjøpte Warwick Nobby Meidel. Er visstnok ganske gammel, siden de ble produsert fra 1982-92, som den første bassen warwick lagde. Next step: lære seg å spille ordentlig Endret 17. november 2008 av bazNoob Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Haha, den der var steintøff, bazNoob! Lenke til kommentar
sigrm Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 hehe, takker synes den var litt morsom da jeg så den, og så er det bare (hånd)lagd 950 av den så det er jo lov å håpe den blir verdt noe etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå