Frijazz Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Munnharpe er er stilig og praktisk instrument og ikke minst lett å bære med seg. Munnharpen jeg har er helt lik nummer fire fra venstre her på bildet. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 min modifiserte Geddy jazz bass Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Min koseklump Får snart Epiphone les paul Standard.. Skal legge ut bilder da jeg får den Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Min koseklump Får snart Epiphone les paul Standard.. Skal legge ut bilder da jeg får den 9480588[/snapback] Den lignet mistenkelig på min ESP LTD F-50 Yamaha Black Pearl Samick SM-10 og Ashdown Five Fifteen 100W Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 LTD EC-1000 Black m/sort hardware Epiphone Baritone m/EMG 81 Peavey 5150II 4x12 Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Får legge ut bilde av mitt jeg også, selv om jeg er helt fersk på spilling og ikke har peil på om dette er bra eller ikke. Dere med peil kan jo kommentere! Dette er el-gitaren min. Kjøpte den på en lokal sjappe for ca 2 år siden, og ble anbefalt den siden jeg var nybegynner. Det er en Crafter Cruiser ST120 mener jeg. Kjøpte også forsterkeren i samme butikk samtidig. Det står Velocette Trace Elliot. Tipper det er det man kaller rør forsterker ettersom det lyser bak der når den er på Til slutt en westerngitar jeg fikk av en onkel litt før han døde så jeg hadde noe å lære å spille gitar med. Den er ifølge han ganske gammel og hadde vært med han på mye, også derfor det er litt merker på den. Det er utstyret mitt, uheldigvis så har spiller jeg nesten aldri gitar, så el gitaren er vel brukt maks 2 timer totalt, og den andre har jeg bare plukket opp iblant, men har bestemt meg for å begynne skikkelilg og prøve å øve jevnlig nå så vi får se! Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Updated:) (noen digitalkamerabilder og noen med mobil ) Og begge.. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Her er fjøla mi, kjøpte den brukt for en god måned siden. Skikkelig god gitar. Mahoganykropp, Ultra Neck, V7 i neck og V8 i bridge, 24 Extra Jumbo Frets, Original Edge Ibanez RG620QM Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Mine gitarer: Den første som er av et ukjent merke og gud vet hvor mange tusen år gammel som jeg stjal av mamma: Den første el-gitaren jeg kjøpte, av merket Reef... kaller den for Crappocaster: Og den hellige Fender Straten min <3 : Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Til venstre er det en ESP EC VTB og til høyre er det en ESP LTD Hybrid 400 Og på nederste bildet så har vi en ESP LTD M-1000 deluxe Endret 9. november 2007 av hawaii2k Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Gitaren min: Hagstrøm Super Swede. Fantastisk gitar! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Martin-sama: Veggfeste te gitaren? Hvor kjøpte du det, og hvor mye kosta det? Må ha det på rommet mitt jeg også, har så lite rom.. Får legge te et bilde av vraket mitt også da, blir ny te Jul! Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Akkurat det veggfestet kjøpte jeg på Kick i Kristiansand. Men du får det vel på de fleste gitarbutikker, koster 120 kroner eller no. Funker veldig bra, og ser tøft ut Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Høres bra ut. Ser stilig ut når gitaren henger på veggen ja.. =) Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Bassene mine: Fra venstre: Morgan AB05 Akustisk, Cimar defrettet, og crap-bassen min: LA Big Sound 1984 (for tiden utlånt til en som vil prøve bass, grei nok men ikke akkurat noe veldig bra instrument..) Morgan sammen med gitarene mine, en Ibanez stålstrenger jeg fikk en gang av en jeg kjente som gav opp å spille og en Alhambra C3, men det går nesten bare i bass om dagen... M. edit: gitarene måtte også få bli med.. Endret 21. november 2007 av mysjkin Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Rart at ikke fler brifer med gitarer osv her.. (Hint hint) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Skal slå sterkt tilbake etter eg kjem tilbake fra ferie. ;D Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kommer nok en update på meg i starten av januar.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Her er et kjapt bilde av mitt nye studiohjørne. Som dere ser er iMac'en på plass. Lydkortet har desverre ikke kommet ennå, så jeg har ikke fått koblet sammen ting. Ellers er vel det meste på plass her av det jeg har, bortsett fra et par gitarer som er på utlån. Geir Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Pen samling TWFA. Elsker den GOTW-Supreme'n din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå