royrogers Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Er det noen som vet hvordan prisene i India er, og om det er lurt å handle der Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg ville ikke basert meg på å kjøpe det der. Jeg har ikke spesifikt sjekket kamerautstyr i India, men på andre varer gjelder det sammen som for omtrent alle land i 3. verden: lokalt produserte varer er billig, mens importvarer er minst like dyrt som i Norge. En del land får også B-varer, så selv om de tilsynelatende er helt like de vi har i Nore, kan det være at de har scoret dårligere på kvalitetskontrollen. Hvis du skal spare penger på å kjøpe fotoutstyr i utlandet, er USA det omtrent det eneste stedet det er noe særlig å spare. God tur til India. Erik Lenke til kommentar
Pathduck Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Vil vel si at land som Singapore og Malaysia også er ganske trygge. Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg ville ikke basert meg på å kjøpe det der.Jeg har ikke spesifikt sjekket kamerautstyr i India, men på andre varer gjelder det sammen som for omtrent alle land i 3. verden: lokalt produserte varer er billig, mens importvarer er minst like dyrt som i Norge. En del land får også B-varer, så selv om de tilsynelatende er helt like de vi har i Nore, kan det være at de har scoret dårligere på kvalitetskontrollen. Hvis du skal spare penger på å kjøpe fotoutstyr i utlandet, er USA det omtrent det eneste stedet det er noe særlig å spare. God tur til India. Erik Takker for det. Skal bli spennende å se hvilke produkter de selger til og hvilke pris nivå. Klarer sikkert ikke motså å kjøpe no, en MP3 spiller eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå