Steinmann Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 ville kansje hatt en liten hover på linkene Likte ikke menyen litt dårlig kontrast under "vitale data" funker ikke å validere den da :o Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 ville kansje hatt en liten hover på linkene Likte ikke menyen litt dårlig kontrast under "vitale data" funker ikke å validere den da :o Validerer igjen nå... Enig i at høyrepanelet ikke fungerer så bra. Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Er høyrepanelet bedre nå? Mvh Primaxx EDIT: La til en lenke... Endret 25. februar 2005 av primaxx Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) *Bestille et tonn grus og pukk til Arktiekt Steckmests vei 4e* Ontopic: Personlig er jeg ingen fan av fargen generelt, og knappene under headeren. Ellers så det greit ut Endret 25. februar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 *Bestille et tonn grus og pukk til Arktiekt Steckmests vei 4e* Hvis du kjeder deg en dag kan du jo sjekke ut denne, du kan få mye moro da... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 @primaxx: Det var MYE bedre, men den funker jo ikke :s Så man kan bruke fieldset utenfor en form? Lurer på om det validerer xhtml også, hmm Men hovedmenyen er fortsatt litt bloat. Og style scriptet ditt funker ikke, bruker du ikke en "kjeks" til å lagre altså? Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) ? Mulig ting ikke funker fordi jeg editerer akkurat nå. Siden validerer, og scriptet fungerer egentlig! :-) Gidder du se igjen om "kun kort tid"? Mvh Primaxx EDIT: Nå skal alt fungere igjen... -Og vær så snill ikke å bruke illustrasjonsbildet til den første artikkelen når layout og design skal vurderes... Ontopic: Personlig er jeg ingen fan av fargen generelt, og knappene under headeren. Ellers så det greit ut Endret på fargen... ? Endret 25. februar 2005 av primaxx Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Du har fortsatt ingen hover på les mer, og fant ved en tilfeldighet ut at linkene dine har samme farge som annen tekst(Hvertfall i om siden) så man må lete etter linker? og stilene spretter ut av fieldset'n sin, har du satt fast høyde? Ta en titt på siden i opera! Stilig at det ble avrdundede hjørner på fieldset i IE, har jeg ikke sett før. Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Du har fortsatt ingen hover på les mer, og fant ved en tilfeldighet ut at linkene dine har samme farge som annen tekst(Hvertfall i om siden)så man må lete etter linker? og stilene spretter ut av fieldset'n sin, har du satt fast høyde? Ta en titt på siden i opera! Stilig at det ble avrdundede hjørner på fieldset i IE, har jeg ikke sett før. Lagt inn hover på "les mer" Har fikset fargeproblematikken i f.eks om siden i den nye stilen "Exotic". Nei, har ikke fast høyde på fieldset. Hvilken versjon av Opera bruker du? (Sitter selv med 7.54, og der fungerer det bra) De runde hjørnene likte jeg også! (Ser også ok ut i Opera, mens FF plasserer teksten i Legend helt til venstre...) Beklager at jeg er litt dårlig på terminologi, men hva mente du med kjeks? Det er mulig det er semantisk galt å bruke fieldset som jeg gjør, men det fungerer jo greit til mitt formål! (Noe sier meg at jeg får tilbakemelding på dette...) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Kjeks == cookie Ble mye bedre! Bruker opera 8(b1) du må kansje ha en clear:both i bunnen av den fieldset'n, siden du bruker 2 div'r Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Kjeks == cookie Ble mye bedre! Bruker opera 8(b1) du må kansje ha en clear:both i bunnen av den fieldset'n, siden du bruker 2 div'r Åh, er det dét det betyr... :!: Nei, bruker ikke kjeks der, begynte med url-vedheng og en if-else variant m php, og så har jeg bare fortsatt med det. Nå har jeg lagt inn en clear-both i field-set'en, hjalp det? (Takk for at du gidder å kommentere dette forresten!) Mvh Primaxx Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 tror du missforsto meg, legg inn en div nederst hvor du setter: clear: both; height: 0px; visibility: hidden; da skal den strekke seg rundt innholdet Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Takk! Nå har jeg selv lastet ned betaversjonen til Opera og ser at det funket Mvh Primaxx Lenke til kommentar
joffar Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Pen side dette, er ikke helt sikker på at jeg liker fargen men men Elllers kommer ikke kategory menyen (den over hoved teksten) helt riktig opp høyre headingene skulle hatt litt mer padding på venstre siden. Ellers er hovereffekten på høyre siden litt for lik bakgrunnen imo. Legger til en bilde der du kan se hva som mangler med menyen Lenke til kommentar
N* Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 bildene i teksten trenger margin, muligens også border. hvis du skal ha slike menyknapper så plasser de over den hvite rammen så de kommer så vidt borti den hvis du skjønner. så blir det litt mer "tabbed feeling" det kan du også ta helt ut ved å fremheve den delen man er i. likte heller ikke fargene. blå er jo som regel noe som er enkelt å ta utgangspunkt i. det røde stilarket var mye bedre. gjør det som standard! en liten sak som kansje hadde vært kult er å skrive mange slike sitater som du har i bunnen og vise de tilfeldig? Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Har alle som har postet her hittil på mute, eller er det bare jeg som syns det blir irriterende med den trompeten i det man entrer siden? Må si jeg skvatt litt til. EDIT: Beklager om noen har nevnt det før, har bare skumlest kjapt over postene. Endret 25. februar 2005 av Neophus Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Har alle som har postet her hittil på mute, eller er det bare jeg som syns det blir irriterende med den trompeten i det man entrer siden? Må si jeg skvatt litt til. EDIT: Beklager om noen har nevnt det før, har bare skumlest kjapt over postene. Jøss. Sikker på at du ikke har spyware eller noe, for jeg hører ingenting i noen av nettleserne mine! Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Pen side dette, er ikke helt sikker på at jeg liker fargen men menElllers kommer ikke kategory menyen (den over hoved teksten) helt riktig opp høyre headingene skulle hatt litt mer padding på venstre siden. Ellers er hovereffekten på høyre siden litt for lik bakgrunnen imo. Sliter litt med menyen på toppen, få som liker den. Kommer nok bare til å legge den inn i menyen til høyre... Headingen på høyresiden har jeg brukt fieldset/legend til å lage, og den får jeg ikke flyttet på uten at rammen rundt blir brutt. (Problemet har jeg dog sålangt kun sett i FF.) Ser det med hovereffekten. Må nok endres ja... bildene i teksten trenger margin, muligens også border. hvis du skal ha slike menyknapper så plasser de over den hvite rammen så de kommer så vidt borti den hvis du skjønner. så blir det litt mer "tabbed feeling" det kan du også ta helt ut ved å fremheve den delen man er i. likte heller ikke fargene. blå er jo som regel noe som er enkelt å ta utgangspunkt i. det røde stilarket var mye bedre. gjør det som standard! en liten sak som kansje hadde vært kult er å skrive mange slike sitater som du har i bunnen og vise de tilfeldig? Yepp, ser det med bildet i teksten. Tror dessverre jeg må slutte med å ha bilder i ingressen, det fucker opp RSS'en min. Er det noen som vet noe om hvordan jeg løser dette? Takk, det er kanskje løsningen! Må prøve det... Blå er vel det eneste jeg ikke har forsøkt ennå. Kommer tilbake med det! Sitatet endres automatisk hver dag. Har alle som har postet her hittil på mute, eller er det bare jeg som syns det blir irriterende med den trompeten i det man entrer siden? Må si jeg skvatt litt til. EDIT: Beklager om noen har nevnt det før, har bare skumlest kjapt over postene.? Trompet??? Jeg har gjort mye rar koding på denne siten, men noen trompetlyd har jeg aldri lagt inn! Takk for gode tilbakemeldinger! Jeg får gyve løs på en blå variant, og se om jeg er heldigere da... Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg må bare ydmykt unnskylde meg I ettertid la jeg merke til at et brenneprogram jeg har kjørende lager den trompetlyden når det er ferdig med det det måtte holde på med, så var det tilfeldigvis ferdig akkurat idet jeg entrer siden Igjen, unnskyld. Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Et løfte: Dette blir siste gang på lang tid at denne siden bes vurdert. -Men er den blitt bedre nå? Link Personlig liker jeg siten veldig godt nå, og jeg kan med hånden på hjertet at den (i mine øyne) ikke ville vært på langt nær så fin hvis det ikke hadde vært for dere. Tusen takk! Mvh Primaxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå