Gå til innhold

16X DVD+-R Spindle Printable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd MANGE merker når det gjelder brenning. SKal man brenne noe man skal ta vare på så er det jo alltid greit å brenne på lav hastighet.

Jeg vet at de som brenner mye spill, film ol sverger til verbatim. Både i ut og innland.

Da jeg selv drev med mye piratkopiering av ps1 spill (dette begynner å bli i "gammledager") så var det aldri problemer med brenning eller bruk av verbatim plater. Ved andre platemerker (skal ikke nevne merker) så ble det enten alvorlige feil i brenninga, så brenninga stoppet, eller spillet sluttet å fungere i maskinen etter en stund. Jeg kan fortsatt spille mine verbatim plater.

Jeg går utifra (og har hørt) at verbatim holder på standarden sin på DVD platene også. SÅ skulle jeg i dag begynnt å brenne noe jeg virkelig skulle tatt vare på, hadde valget vært lett. Verbatim.

Lenke til kommentar

Jeg brukte først noen princo dvd-r (innkjøpt for 1/2 år siden), men de slutt å funke etter 4-6mnd.

Nå sverger jeg kun til verbatim og de har aldri sviktet meg. Har hatt to feilbrenninger på ca 100 plater, men det er sannsyneligvis pga meg... (liker å holde på med litt annet samtidig, og 8x brenning pluss å se gjennom masse små filmsnutter på harddisken, er ikke spesielt lurt...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...