Miniguru Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Tenkte jeg skulle bytte ut min NEC ND-1300 (4X) med en NEC ND-3520 (16X) Men klarer ikke å finne 16X DVD plater som er printbare, bortsett for Verbatim i JewelCase, men det blir dyrt. Noen som vet om noen plass de selger 16X DVD-+R Printbare på spindel? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Finnes et eget subforum for lagrinsmedia Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Eneste 16x print som er til salgs pr i dag her til lands er Verbatim. Vi (www.norwaydisc.no) har nå ihvertfall 16x print på spindel, men prisene er dog høye. Verbatim vet å ta seg betalt for platene.... Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Verbatim vet å ta seg betalt for platene.... Er verbatimplatene noe bedre enn billigere merker? Eller tar de seg bare betalt for sitt gode rykte? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Verbatim har aldri sviktet meg og mine brenninger, av ca 100-200 Cd (merk ikke dvd) så har jeg ikke hatt 1 eneste feilbrenning. Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg har prøvd MANGE merker når det gjelder brenning. SKal man brenne noe man skal ta vare på så er det jo alltid greit å brenne på lav hastighet. Jeg vet at de som brenner mye spill, film ol sverger til verbatim. Både i ut og innland. Da jeg selv drev med mye piratkopiering av ps1 spill (dette begynner å bli i "gammledager") så var det aldri problemer med brenning eller bruk av verbatim plater. Ved andre platemerker (skal ikke nevne merker) så ble det enten alvorlige feil i brenninga, så brenninga stoppet, eller spillet sluttet å fungere i maskinen etter en stund. Jeg kan fortsatt spille mine verbatim plater. Jeg går utifra (og har hørt) at verbatim holder på standarden sin på DVD platene også. SÅ skulle jeg i dag begynnt å brenne noe jeg virkelig skulle tatt vare på, hadde valget vært lett. Verbatim. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg brukte først noen princo dvd-r (innkjøpt for 1/2 år siden), men de slutt å funke etter 4-6mnd. Nå sverger jeg kun til verbatim og de har aldri sviktet meg. Har hatt to feilbrenninger på ca 100 plater, men det er sannsyneligvis pga meg... (liker å holde på med litt annet samtidig, og 8x brenning pluss å se gjennom masse små filmsnutter på harddisken, er ikke spesielt lurt...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå