Fr3ak Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Hei sitter med trådløst internett fra Access It, som er noe fullstendig DRITT!!! Lurer på hva slags ping jeg vil få den dagen "linja" liksom har blitt fiksa. vil den være jevn uten masse packet loss? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Hva slags hastighet har du på den trådløse forbindelsen din? Lenke til kommentar
Fr3ak Skrevet 18. november 2001 Forfatter Del Skrevet 18. november 2001 Har liksom en 2mbit linje, men internettet funker så vidt. dette er jo fordi access ikke har fått den nødvendige linje fra sin leverandør igjen. men det gjør de jo aldri!! nettet deres er altfor overbelasta. fullstendig idioter! Ta en tur inn på dette diskusjonforumet http://www.accessit.no/board/ de har fjerna linken til disk.forumet på hjemmesiden..d gjorde de nok lurt i. Vurderer adsl 704/128, men vil gjerne ha 2mbit f/duplex,,,jeg er avhengig av liten ping og packet loss,,,liker online gaming :smile: Noen som vet hva jeg kan forvente meg? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Visst det er dekning der du bor, så vil jeg anbefale deg å ta en titt på Catch sitt SDSL tilbud. Har selv 1 mbit SDSL (dette er full duplex) og det fungerer meget bra. Siden jeg fikk det i mai så har det kun vært en natt hvor det var en del nedetid, og det må jo være levelig. Lenke til kommentar
Fr3ak Skrevet 18. november 2001 Forfatter Del Skrevet 18. november 2001 Synes det er dyrt. 3000,- inst. og 999,- mnd blir det billigste. HMMM....i begynnelsen av desember installerer de 10mbit fiber i mitt boligområde...3000,. inst. 500 mnd. jeg er student og skal snart flytte. med student tilbudet til telenor får jeg: -3mnd gratis -25% billigere i mnd -ingen installasjonsavgift -gratis flytting 1 gang men det er adsl og telenor trossalt, er litt skeptisk der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå