Kenny Bones Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Så netopp Battle Royale. Fy svarte for en merkelig film! Japanerne kan det med sære filmer! Flere som har sett den? edit: skrivefeil Endret 20. februar 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg så den for snart 2 år siden. Synes den var ganske bra. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Battle Royale er klart en av de beste filmene de siste årene. Men ikke ha store forhåpninger til oppfølgeren, den var svært skuffende Men nå syns jeg ikke Battle Royale er så fryktelig rar og sær. Skal du har 'rar', bør du heller satse på noe fra Takashi Miike (Ichi the Killer, Gozu, Dead or Alive eller Visitor Q). Suicide Circle, Electric Dragon 80,000 V og Tetsuo filmene bør også nevnes. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Battle Royale er genial film, men oppfølgeren er ensformig og kjedlig. Hvis ikke du har en stor interesse for blod og dreping da, da kanskje du hadde gitt den en 2'er Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Battle Royale er en veldig bra film spør du meg. At historien rundt er veldig svak gjør ikke så mye spør du meg. Handlingen på øya er veldig flott utført. Litt annen Lord of the Flies Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Stilig film liker den jeg og. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Syntes det er en helt syk film! Det er en 2er og skjønner ikke helt ka som e kult med den Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Japanerne kan det med sære filmer! Og de er også mestre til å lage noe skikkelig makkverk av noen oppfølgere. Makan til drittfilm som BR2 var skal man lete lenge etter (Det samme gjelder forøvrig også "Ring" oppfølgerne). Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Er det snakk om denne? Hvis det er den, er det en av de beste japanske filmene jeg har sett (har ikke sett så alt for mange...enda) Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 JA det er nok den.. å ja den er genial:D morbid humor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå