Bytex Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Jeg prøver å ta skjermbilde fra Windows mediaplayer fra en videosnutt. Men når dette pastes inn i ms paint, og jeg lagrer, blir bildet svart. Altså ingenting bilde i WMP ruta. Dette har vel noe med overscan å gjøre...noen som veit hvordan dette kan fikses? Edit: virker som at bildet bare blir svart når jeg konverterer fra .BMP til JPG eller andre formater....hø?! Endret 20. februar 2005 av Bitex Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei! Det er nok, etter det jeg vet, ikke mulig å ta bilder med print screen i Mediplayeren. Jeg bruker Power DVD og da kan du ta såkalte frame shots, altså bilder fra filmen. Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 dit: virker som at bildet bare blir svart når jeg konverterer fra .BMP til JPG eller andre formater....hø?! Du kan jo bare prøve å gjøre dette (hvis du vil se film i f.eks paint )1. Ta en screenshot 2. Lim inn i paint 3. Start filmen i Windows mediaplayer og nå ser du det samme i paint som du ser i mediaplayeren. Stopper du filmen, blir alt svart i paint. Teit ... Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 saken løste seg med PowerDVD..kom faktisk på det selv før jeg så svaret ditt Takker anyways! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Power DVD: litt av et program Bra at du fikk det til. Men jeg tror selv det er umulig å ta bilder av en film man ser i WMplayer, men kan jo alltid bruke et kamera hvis man vil det Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det skulle da være mulig å ta skjermskudd av avspillende video i Windows Media Player, hvilket er beskrevet på følgende side: http://pixelmetrics.com/Tips/Video/Video.htm Ellers kan man også benytte et egnet program for å utføre dette: http://www.fox-magic.com/mrcaptor.html?src...LE_MEDIA_PLAYER Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg syns likevel Power DVD er et bedre valg. Det er jo en ypperlig dvd avspiller med mange fine funksjoner. Hilsen Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå