SmileHappy Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 det hele startet noen uker siden da en kompis var på besøk, og jeg var tom for kjølepasta, og vi skulle prøve en amd athlon 1ghz, og den var ny og det var ikke kjølepasta på den, så leste jeg på et annet forum at superlim gjør like bra effekt. og jeg hadde superlim på prosessoren vell det funker jo bra gikk jo ned 2grader. men noen timer etterpå skulle han ha tilbake prossesoren , og vi får ikke av viften . Lenke til kommentar
djupedal Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) kjøp en ny prosessor til kompisen din, evt tilby ham å få med kjøler høres forøvrig ut som et lite gjennomtenkt prosjekt Endret 20. februar 2005 av djupedal Lenke til kommentar
loqron Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 det hele startet noen uker siden da en kompis var på besøk, og jeg var tom for kjølepasta, og vi skulle prøve en amd athlon 1ghz, og den var ny og det var ikke kjølepasta på den, så leste jeg på et annet forum at superlim gjør like bra effekt. og jeg hadde superlim på prosessoren vell det funker jo bra gikk jo ned 2grader. men noen timer etterpå skulle han ha tilbake prossesoren, og vi får ikke av viften . haha!! Superlim.. Meneh skal ikke være noe problem å ta den av.. Ta et barberblad mellom cpu kjøleribba så går den nok av Er det bra å bruke superlim ?? Kjøler den bra ?? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Riv den av da vøtt!.... lol superlim? Wtf is wrong with peaple this days? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hva fa...fikk deg på den ideen og bruke superlim når du viste dere skulle ha den av igjen. Men som nevnt over er nok og prøve ett barberblad en løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå