Gå til innhold

MSI 6600 gt PROBLEMER!

faithless

Anbefalte innlegg

Hallo!!

Jeg kjøpte skjermkorte http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305838&cks=SER) mitt for en uke siden,, og jeg har enda ikke greid og få den til og funke som den skal..

jeg bruker korte mest til og spille COUNTER - STRIKE. Og problemet ligger i fps da seff.. Jeg dropper da det er fleren 2 folk rundt meg?

jeg har prøvd andre drivere, men ser ikke noe bedre resultat

dette korte skal duge ganske godt til cs, men ikke hos meg da seff som altid, bad luck!!! :whistle:

er det noen her som har noe peiling på rundt dette??

svar snarest da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde Geforce FX 5200 og dette korte funket bedre i cs en 6600 GT men ikke i smoke og annet da seff,

jeg har nettop fromatert og det stoppet bare en slags lagg jeg hadde med korte da jeg var på windwos og gjore ingen ting,, resten fixa den ikke,, så jeg tviler at det er noe mer datan,, tror det bare en en del instilinger og drivere..

Lenke til kommentar

hmm... jeg har faktisk samme problemet.. og jeg har nettopp installert ny windows.. (skal legge inn ny om 1-2timer ;) )

tror jeg skal klare å få opp fps`n med å formatere, og bare legge inn et sett drivere...

skjønner ikke hvorfor den har så lav fps egentlig uansett...? på BF1942 DC hender det faktisk at det lagger, og det er ikke noe som bare skjer innimellom.. (jeg har stillt ned kvaltet etc.)

cs 1.6 på 1024x768 lagger vis det kommer 2smoke som gasser under beina mine.

Noe som faktisk ikke engang skjedde på mitt gamle gf4 MX420 kort :ermm: / men igjen så har 6600gt mer enn dobbel score i 3dmarkene...

med de nye "uofesielle" driverne (71.81) som jeg bruker, klarte jeg å få opp ca. 10-20 fps på cs osv.. prøv dem, kansje de funker bedre hos deg.. good luck :thumbup:

edit: noen skrivefeil (sikkert flere)

Endret av AnVli..p4
Lenke til kommentar
ja jeg fikk beskjed om og instalere chipsett driver av en venn,, men da hjalp liksom ikke,, men skal teste ut no greier nå ,, jeg bruker 71,22 drivern,, det funker bra forhold til de andre ,, men dropper fortsatt da jeg møter folk

Som sagt, sjekk i en benchmark om alt er som normalt, så eliminerer du ganske mye.

Edit: Bare lurer, men hvilke instillinger kjører du på?

Edit: Hva er spesifikasjonene til resten av systemet?

Endret av nikhuse
Lenke til kommentar

Opplevde det samme på et Aopen Aeolus 6600 gt (agp) i jula. Skulle instalere det for en kamerat som hadde store forhåpninger til oppgradering fra 5600 kort. Det skulle vise seg at dette kortet var fullstendig ubrukelig i eldre spill som bygger på DX8 grafikken. Kortet scoret 7000 i 3Dmark 03 , men fikk ikke mer enn 4000 i 3Dmark 01. Da denne kameraten skulle bruke kortet i Call of Duty endte det med at han måtte returnere hele greia fordi kortet rett og slett ikke klarte å dra spillet. Han fikk bytta til et 6800 kort på angrerett og etter det løste alt seg.

Lenke til kommentar

hehe ,, ja jeg tror jeg faktisk prøver på det samme ,, det var egentlig meningen at jeg skulle kjøpe 6800 gt.

jeg klager jeg så for jeg se om jeg for det samme tilbudet som vennen din ,, men i mellom tiden skal jeg prøve så godt jeg kan og fixe dette !!!

Lenke til kommentar

Er det mye problemer med 6600gt AGP altså ? mitt pcie fungerer flott i alle spill jeg har testet såfall..

Warcraft 3, Counter Strike, Half life, Half life 2, LOTR : Battle of middle earth, UT2K4, The Punisher, Heroes 3, Quake 3 og Commandos 3 for å nevne noen..

Edit : Prøv å send mail til MSI, kan hende de har en løsning på problemet ditt! MSI har også et forum med mange brukere, kan hende det hjelper. www.msi.com.tw såvidt jeg husker..

Endret av gsn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...