Gå til innhold

Skryt til Cool 'N Silent & Microplex!

Anbefalte innlegg

Jeg bestillte vannkjølingskomponenter hos Cool 'N Silent.no og microplex.no på samme tid, og jeg fikk de ganske fort, selv ifra Cool 'N Silent som ligger langt oppe i nord-norge, mens jeg bor på østlandet.

Jeg kjøpte blandt annet 2 c-systems pumper ifra Cool 'N Silent og noen "Slangenippel, L, plast, 1/4"NPTx1/2"ID" ifra microplex. Skrur nippelen inn i 1. pumpa, og det går bra. Strammer til med en kombinaskjenstang, og det går også fint. Gjør samme prosedyre med pumpe nr. 2, men når jeg ksla stramme til nippelen med kombinasjonstanga så knekker nipplen rett av inne i pumpe-festet. :cry:

Så satt jeg der og tenkte "faen, hva gjør jeg nå?"

Prøvde diverse ting for å få ut plastbiten:

#1. Smelte den ut med flytende Aceton... Etter timer ga jeg opp den ideen...

#2. Bende det ut med et skruhjern. Det eneste jeg oppnådde med det var å ødelegge gjengene enda mer

#3. Smelte ut plastikken med en loddebolt... Det gikk heller ikke..

#4. Putta fronten i stekovnen på 275C sånn at plast-nippelen skulle renne ut. Det gjorde mesteparten av den, men da svei gjengetapen seg fast det inne mellom gjengene.

Så av ren frustrasjon sende jeg en mail til Cool 'N Silent og spurte om hva de skulle ha for en sånn front, og om dette kanskje var noe som gikk på garantien til pumpa.

Svaret jeg fikk var da at dette var noe som ikke gikk på garantien siden det var min feil, men de hadde sendt en ny front til meg gratis, fraktfritt :D

Sende da en mail til microplex og spurte om det var mulig at de kunne sende en nippel som brevpakke siden det er dumt å betale 130,- i frakt for en del som koster 15,-

Svaret jeg fikk da var at "nei, vi sender ikke ut ting med brevpost. Men vi har sendt deg en ny nippel gratis i posten som brev" :D

2 dager sendere var vannkjølinga mi oppe og gikk.. Og jeg hadde ikke betalt noe for at jeg knakk nippelen

Dette er den beste supporten jeg noen gang har fått av noen webshopper. Vil bare fortelle at dette er noen av de webshopene som yter alt for kunden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har hatt kjempe bra service hos Cool 'N Silent.

Lurte på om de hadde noen bedre bilder av vanntankene dems. Men det hadde de ikke, så han karen som svarte på mailen min, tok med en hjem og tok bilder med sitt eget digitalkamera. Fikk disse bildene dagen etterpå.

Kjempe bra :thumbup:

Pakker kommet rimelig fort selv om de er langt nord, bor i vestfold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...