Arne_F Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Nå har det kommer et MSN messengervirus (igjen) Man får en link som slutter på "marnixstaal/sexy.pif " Jeg ville bare advare alle om dette! MVH. Rune Endret 20. februar 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Du er klar over at du linker til nedlasting av viruset som for øvrig vil infisere maskina det blir installert på. Du bør advare bedre om at du faktisk linker til et aktivt virus. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Godt poeng! skulle til å gjøre om det men, en moderator hadde allrede fjernet linken. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Microsoft Antispyware beta stoppa denne da jeg prøvde å kjøre den. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Hele grunnen til at jeg la den ut her er at folk ikke skal gå inn på siden, men dere kan gjøre som dere vil Endret 20. februar 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det var ikke noe side, bare et download vindu. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå