Gå til innhold

Skulle gjerne slettet gammel lisensinfo


fakey

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en trial av 3dsmax 6 jeg bare fikk prøvd noen få dager pga. jeg formaterte (uten å tenke på trialen). Men når jeg nå prøver å oinnstallere er trialen utgått. Og jeg har fått vite at CDilla/SafeCast som 3ds max bruker til kopibeskyttelse skriver til bootsektoren på harddisken eller noe sånt. Derfor ville jeg gjerne vite hvordan jeg kan få slettet denne gamle linsensinfoen?

 

Noen som vet det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Etter den vanlige BIOSen kommer mest sannsynlig en S-ATA raid bios-sak. Trykk en knapp for å komme inn i denne. Kan f.eks. være DELETE.

 

Velg så _riktig_ disk og velg «low level format». Vær imidlertid oppmerksom på at dette sletter absolutt alt på harddisken.

 

Se eventuelt i hovedkortmanualen din :).

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Etter den vanlige BIOSen kommer mest sannsynlig en S-ATA raid bios-sak. Trykk en knapp for å komme inn i denne. Kan f.eks. være DELETE.

 

Velg så _riktig_ disk og velg «low level format». Vær imidlertid oppmerksom på at dette sletter absolutt alt på harddisken.

 

Se eventuelt i hovedkortmanualen din :).

 

Lykke til :)

Jeg finner ingenting om low level format. Skjønner ikke hvor i BIOS jeg finner det. Det jeg gjør er at jeg starter opp datamaskinen. Dermed trykker jeg delete for å komme inn isetup, og derfra har jeg lett og lett etter noe som ligner low level format, men finner det ikkke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...