Ghost Tulsa Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Sliter litt når jeg åpner nye vinduer. De blir ikke automatisk maksimert, noe jeg godt kunne tenke meg! Det samme skjer når jeg trykker på linker fra f. eks hw.no Noen som kan tipse meg hva jeg må gjøre for å få det som jeg vil? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 du kan høyreklikke på en snarvei, klikke deg inn på "snarvei/shortcut" fanen, der finner du punktet "kjør/run:" hvor du kan velge blant forskjellige typer. Dette funker for snarveier, og jeg mener at det bør funke for nye vinduer og Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Dersom du hovedsaklig opplever dette problemet med Explorer, kan muligens følgende hjelpe: Åpne regedit.exe fra Start -> RUN Naviger deg frem således: HKEY_CURRENT_USER -> Software -> Microsoft -> Internet Explorer -> Main Let etter nøkkelen Window_Placement i Main og slett den med DELETE-tasten. Start maskinen på nytt (eller avslutt explorer.exe i Task Manager) Ellers kan du alltids bruke følgende program. Det maksimerer alle IE-vinduer helt automatisk: http://www.jiisoft.com/iemaximizer/index.htm Lenke til kommentar
kennilse Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Dette er vist en gjenganger her på forumet. Jeg gjør følgende: Åpne først et vindu. Det er maksimert. Åpne et nytt vindu(minimert) Nå lukker du det første vinduet(maksimert) Nå har du kun det minimerte vinduet oppe. Dra det ut i hjørnene. Ikke bruk masimeringsknappen. Lukk siden. Nå vil Explorer huske denne størrelsen, neste gang du åpner flere vinduer. Funker hver gang hos meg MVH kennilse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå